• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hitta en person

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Du skriver att hon har blockat dig på Facebook. Du kan skapa en ny profil (med en annan mejladress) och kontakta henne den vägen. Antagligen kommer hon blocka dig igen men då hinner du framföra ditt budskap.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Du skriver att hon har blockat dig på Facebook. Du kan skapa en ny profil (med en annan mejladress) och kontakta henne den vägen. Antagligen kommer hon blocka dig igen men då hinner du framföra ditt budskap.
Hon har blockat mig överallt.
Hmm ja det är ju ett alternativ. Det blir det eller ett brev.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Hon har blockat mig överallt.
Hmm ja det är ju ett alternativ. Det blir det eller ett brev.
Eller så kan du ringa till henne med dolt nummer fr ett annat mobilt nummer än det hon spärrat dig på.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Försökt det men hon verkar dessutom bytt nummer. Hon måste hamnat i en rejäl kris.
Ok jag förstår. Men hoppas att du får tillbaka pengarna, även om det ser mörkt ut just nu, det är ingen struntsumma direkt! Så tråkigt att bara sluta betala och gå under jorden när du varit och är så snäll och tillmötesgående.
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Ok jag förstår. Men hoppas att du får tillbaka pengarna, även om det ser mörkt ut just nu, det är ingen struntsumma direkt! Så tråkigt att bara sluta betala och gå under jorden när du varit och är så snäll och tillmötesgående.
Ja hon är ju min vän. Jag saknar henne massor och önskar bara att hon kunde förstå att det bara hade löst sig om hon hört av sig.
Får göra ett sista försök att nå henne.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Ja hon är ju min vän. Jag saknar henne massor och önskar bara att hon kunde förstå att det bara hade löst sig om hon hört av sig.
Får göra ett sista försök att nå henne.
Mitt bästa tips till dig är att glömma henne, jag förstår tomheten efter din vän men även om ni ordnar upp allt kommer hon att blåsa dig igen i framtiden om hon hade hjärta att göra så mot dig redan nu. Ett annat varmt tips som jag själv har fått lära mig den hårda vägen är att aldrig blanda in pengar i relationer. Åtminstone aldrig låna ut mer än vad man har råd att förlora.

du är en fin själ och så oerhört förlåtande men se efter dig själv nu, gamarna utnyttjar dina bra egenskaper
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Mitt bästa tips till dig är att glömma henne, jag förstår tomheten efter din vän men även om ni ordnar upp allt kommer hon att blåsa dig igen i framtiden om hon hade hjärta att göra så mot dig redan nu. Ett annat varmt tips som jag själv har fått lära mig den hårda vägen är att aldrig blanda in pengar i relationer. Åtminstone aldrig låna ut mer än vad man har råd att förlora.

du är en fin själ och så oerhört förlåtande men se efter dig själv nu, gamarna utnyttjar dina bra egenskaper
Tack snälla du
Jag vet att du har rätt. Pengar gör dåliga saker med människor.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Tack snälla du
Jag vet att du har rätt. Pengar gör dåliga saker med människor.
Det gör ju det! Du verkar vara en oerhört fin person och jag känner igen mig så i dig. Tyvärr skulle såna här personer sälja sin egen mamma för en spottstyver då de är tillsynes samvetslösa... är du ensam får du alltid skriva till mig om du behöver en vän ❤️
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Jag gjorde ett nytt fb konto och kontaktade henne där. Skrev ett vänligt meddelande om att vi fixar det här ihop. Jag är inte arg osv...
Det tog inte ens fem minuter så blockade hon mig där också. helt sjukt. Fattar inte vad som händer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp