Lån utan UC med aktiv utlåning

1. Slantar - Lån utan UC
2. Merax - Lån utan UC
3. Loanstep - Lån utan UC
4. Lumify - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Extralånet - Lån utan UC

HJÄLP! Släcka en kredit

RudeBoy

Kunnig medlem
Poäng: 111
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
24
Poäng
111
Jo, det tror jag. Om UC ligger på under 5 bör det vara möjligt om kalkylen håller. Vad har du för andra utgifter? Du hade bolån?
Nej, jag har inget bolån. Har bara krediten som är synlig på UC. Och som sagt den deklarerade årsinkomsten för 2021 är 320k. 15k underskott.

Senast ändrad:

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Meddelanden
1 966
Mottagna reaktioner
1 525
Poäng
1 117
Nej, jag har inget bolån. Har bara krediten som är synlig på UC. Och som sagt den deklarerade årsinkomsten för 2021 är 320k. 15k underskott.
De kommer att räkna på vissa schablonbelopp. Månadsutgifter vs inkomst och om du har råd med lånet. Nischbankerna accepterar oftast lägre buffert än storbankerna. Du bör ha ordentlig med pengar kvar när allt är betald.

RudeBoy

Kunnig medlem
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
24
Poäng
111
De kommer att räkna på vissa schablonbelopp. Månadsutgifter vs inkomst och om du har råd med lånet. Nischbankerna accepterar oftast lägre buffert än storbankerna. Du bör ha ordentlig med pengar kvar när allt är betald.
Räcker det med ca 10,000 kr kvar även efter månadskostnaden för nya lånet är betalt tror du?

RudeBoy

Kunnig medlem
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
24
Poäng
111
Inget, allt är betalt när jag har 10k kvar.
Alltså, jag har räknat på månadskostnaden för nya lånet jag ska ta i februari samt övriga månadskostnader jag redan har. Efter allt det är betalat så är det 10,000 kr kvar.

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Meddelanden
1 966
Mottagna reaktioner
1 525
Poäng
1 117
Alltså, jag har räknat på månadskostnaden för nya lånet jag ska ta i februari samt övriga månadskostnader jag redan har. Efter allt det är betalat så är det 10,000 kr kvar.
Det låter lovande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp