Hej
@Cheetah !
Du har ett rätt högt kreditbetyg och relativt många förfrågningar och om jag förstått det rätt så brinner det lite i knutarna, du måste betala vissa krediter innan dom förfaller. Jag tycker att det låter som att du inte har så mycket att förlora. Gör en ansökan hos valfri förmedlare, förslagsvis
Lendo eller
Zmarta och sök på 200.000 på 15 år (jag skriver 200’ för det är vad du säger skulle behövas). Betala dina akuta räkningar och betala bort dina sms-lån och krediter. Du kommer inte få dom lägsta räntorna men du får se det som en kortsiktig lösning för att förbättra din situation. Därefter får du vänta tills dess att ditt kreditbetyg är på en rimlig nivå samt att dina förfrågningar försvunnit och sen gör du en ny ansökning om cirka 6 månader när dina förutsättningar förbättrats. Lycka till!
Vill även tillägga trots att du vill att vi håller oss utanför diskussionen om spelandet: spärra dig själv, kompis. Ditt spelande är anledningen till ditt skuldberg och en storvinst kommer inte att rädda dig. Du skriver själv att du vann en miljon på 200 kronor för 1.5 år sen men ändå fortsatte du spela och har idag nästan en miljon i lån. Trots storvinst.