Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp med lån på 15-20 000kr

Hej, jag kan inte mycket om detta, loggade in på Min Upplysning och räknade till att 15 upplysningar tagits på mig. Jag har en deklarerad inkomst på runt 200t, jag har inga betalningsanmärkningar eller liknande, utan jag har dom 15 förfrågningarna (varav flera var från samma företag, om det nu spelar någon roll). Jag har inte fast inkomst, men jobbar heltid som timvikarie.

Till saken, jag skulle behöva ta ett lån på 15-20000, vart bör jag vända mig?

Snabb hjälp skulle uppskattas :)

pröva lendo.der som kan bli bökigt är din timanställning.de flesta ser hellst en tillsvidare anställning eller annan form av fasstare tjänst.men vilka har du prövat hos?

Jag har prövat hos ge Money bank och hos Big Bank, båda har sagt nej. Skickade en ansökan till nödkontanter inatt, väntar på svar från som.

Hur ser det ut om man har en medsökare med bra kreditprövning och bra inkomst, någon som har tips vart man kan söka då?

Tack för svar förresten!

Cash2You och/eller Cashbuddy, max 15000kr, man kan ha hos båda samtidigt, där borde du rimligtvis få tycker jag, Cash2You använder Creditsafe om du ansöker med BANKID och då kommer dom ej se dina 15 upplysningar, men det är ingen garanti, dom kan ta UC också om dom anser att det behövs, vet inte riktigt hur dom ställer sig till det där med anställning, ring och fråga först så vet du om det är lönt att söka, det bästa är att kontakta långivaren först och fråga om det är lönt att söka med sina uppgifter, så slipper man få förfrågningar i onödan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp