Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har en iPhone 11 svart 128GB Till salu

Försökte beställa via deras sida, men ingen bankid förfrågan skickades till min telefon...Måste man ha det på datorn?

Har airpods PRO till salu. Nya i sin förpackning. Även en iPhone 12 PRO ny svart 128 gb.

PM om du är intresserad

Harman Kardon Citation One högtalare. Använd men nyskick då den är sparsamt använd. 700 kr, nypris är 1990. PMa vid intresse.

Varför får jag bara upp tekniskt fel? Är det för att krediten är maxad då för min del? Fan vad lite i kredit jag hade tillgång till då. Märkligt.

Varför får jag bara upp tekniskt fel? Är det för att krediten är maxad då för min del? Fan vad lite i kredit jag hade tillgång till då. Märkligt.
Om du försöker köpa nått som är utöver din gräns och du behöver utöka och de blir tekniskt fel så menas de med "avslag" typ.

oöppnade Airpods gen 2. Kan skickas frakt 45kr pm.

800kr

Säljer Iphone 12 64gb Svart (Obruten förpackning)

Senast ändrad:
Säljer en iPhone 11 svart 128GB

Nån som testat köpa via Telia o sen skickat/sålt till Swappie? Eller är de bättre sälja på typ tradera?

Säljer en Iphone 12 pro 128gb
+ trådlös laddare med

Nån som testat köpa via Telia o sen skickat/sålt till Swappie? Eller är de bättre sälja på typ tradera?
Jag sålde 5 gånger på tradera. INGEN betalade. Sålde sen till fix my phone för 6800kr helt okej, sen även här.( iPhone 12)

Jag sålde 5 gånger på tradera. INGEN betalade. Sålde sen till fix my phone för 6800kr helt okej, sen även här.( iPhone 12)

Fick du ändå skicka dom 5 mobilerna eller vad hände?

Jag rekommenderar swappie när ni vill sälja mobiltelefoner. Super smidigt!

Då får man skylla sig själv i så fall.

Jag har sålt hundratals prylar på Tradera och har varit med om en (1) person som inte har betalat. Men han fick naturligtvis inget paket heller. Jag tror att det är ytterst få säljare som skickar något utan att få betalt först. Jag har aldrig varit med om det (har köpt mycket också).

Medlem på Tradera sedan 2002.

Precis beställt en iPhone 12 Pro Max - 256gb grafitgrå.

Behöver göra affär omgående! Skickar givetvis över kopia på ID, kompletta kontaktuppgifter samt kopia på orderbekräftelse!

Pris på prisjakt idag: 13 490:-
Vad ger ni?

Senast ändrad:
Säljer Iphone 12 64gb Svart (Obruten förpackning) 5750kr + frakt

Säljer en iPhone 11 svart 128GB, garanti obruten förpackning! Bjuder på frakt, spårbart! Helst snabbaffär! Skickas idag! 5300kr

Säljer Apple airpods pro. Från cdon förra veckan. Givetvis oöppnad förpackning. Kvitto följer med. Säljes omgående. Förskottsbetalning med swish. Skickar spårbart med postnord. 1700 kr+57 kr för frakt.

Lånar tråden. Kom över två 12 månaders presentkort på Spotify. Ett kommer jag använda själv, men det andra kan jag sälja.

Skicka bud i PM.
Värdet är 109 kr gånger 12 mån, d.v.s. ca 1300 kr. Du betalar med Swish och får koden direkt.

Senast ändrad:
Nej, självklart skickade jag ingenting. Men surt och tidskrävande att behöva vänta 3 dagar på vardera annons som inte ger något. Försöka jaga säljare, anmäla utebliven betalning.
Onödigt och tidskrävande.

Säljer 2st IPhone 12 PRO, 128gb graphite. Obruten förpackning + kvitto. Skickas spårbart, betalningen med Swish så man ser namn på båda och andra säkerhetsåtgärder gås igenom vid behov.
8000kr/st.

Säljer Apple airpods pro. Från cdon förra veckan. Givetvis oöppnad förpackning. Kvitto följer med. Säljes omgående. Förskottsbetalning med swish. Skickar spårbart med postnord. 1700 kr+57 kr för frakt.
Finns kvar ifall någon är intresserad.

Är i behov utav antingen:

Iphone 11 - 128 gig
Iphone 12 - 128 gig

Behöver det ganska omgående. Så om någon kan göra en snabb affär så skriv gärna till mig via PM. Betalning via swish.

Har en Iphone 11 jag inte använder längre.
Iphone 11, 128 GB svart.
Inköpt via Apples officiella butik.
Orderkvitto finns.
Mycket bra skick.

Är någon intresserad är det bara höra av sig för att komma överens om något, inte via Telia jag köpt.

Jag har följande oöppnade och nya till försäljning:

iPhone 12 128GB svart 7500kr + frakt

iPhone 12 PRO MAX 256GB Graphite 12750kr + frakt

Laptop: ASUS ROG Zephyrus G14 - 14" | Ryzen 9 | 32GB | 1TB | RTX 3060 | 120Hz | QHD 23000kr + frakt

skicka DM

Jag hade ju gärna köpt en iPhone 12 PRO, men det är ändå rätt mycket pengar att betala i förskott och hoppas på att man får den skickad och inte ett gäng stenar. Ni som säljer får gärna (om ni kan) kan väl ange vilket län ni tillhör.

Själv tillhör jag Västernorrland.

Jag hade ju gärna köpt en iPhone 12 PRO, men det är ändå rätt mycket pengar att betala i förskott och hoppas på att man får den skickad och inte ett gäng stenar. Ni som säljer får gärna (om ni kan) kan väl ange vilket län ni tillhör.

Skicka ett PM till mig om du är intresserad så löser vi det så att köpet känns tryggt. Jag finns också på Tradera.

Jag har en ”iPhone 12 PRO 256GB Grafitgrå ( tror jag färgen heter)” som ska säljs.

Ny i förpackning, inköpt hos Telia nu i dagarna.

Pris 10800:- ink. eventuell frakt.
Finns i Västra Götaland.

Iphone 12 svart 64GB HELT NY OBRUTEN FÖRPACKNING

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp