- Meddelanden
- 3 405
- Mottagna reaktioner
- 3 466
- Poäng
- 1 957
Nej, allt går via kivraOkej , en till fråga. Har nåt minne av att Telia skickar brev hem när man höjt krediten??
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Nej, allt går via kivraOkej , en till fråga. Har nåt minne av att Telia skickar brev hem när man höjt krediten??
Även breven från Telia Finance ?Nej, allt går via kivra
Nej det fick jag på posten.Även breven från Telia Finance ?
Vilken? Bekräftelsen om utökning av kredit?Nej det fick jag på posten.
Ja precisVilken? Bekräftelsen om utökning av kredit?
Om du försöker köpa nått som är utöver din gräns och du behöver utöka och de blir tekniskt fel så menas de med "avslag" typ.Varför får jag bara upp tekniskt fel? Är det för att krediten är maxad då för min del? Fan vad lite i kredit jag hade tillgång till då. Märkligt.
Tack!Om du försöker köpa nått som är utöver din gräns och du behöver utöka och de blir tekniskt fel så menas de med "avslag" typ.
Säljer Iphone 12 64gb Svart
5750kr + frakt
Jag sålde 5 gånger på tradera. INGEN betalade. Sålde sen till fix my phone för 6800kr helt okej, sen även här.( iPhone 12)Nån som testat köpa via Telia o sen skickat/sålt till Swappie? Eller är de bättre sälja på typ tradera?
Jag sålde 5 gånger på tradera. INGEN betalade. Sålde sen till fix my phone för 6800kr helt okej, sen även här.( iPhone 12)
Men inte en helt ny va?Jag rekommenderar swappie när ni vill sälja mobiltelefoner. Super smidigt!
Då får man skylla sig själv i så fall.Fick du ändå skicka dom 5 mobilerna eller vad hände?
Nej, självklart skickade jag ingenting. Men surt och tidskrävande att behöva vänta 3 dagar på vardera annons som inte ger något. Försöka jaga säljare, anmäla utebliven betalning.Fick du ändå skicka dom 5 mobilerna eller vad hände?
Finns kvar ifall någon är intresserad.Säljer Apple airpods pro. Från cdon förra veckan. Givetvis oöppnad förpackning. Kvitto följer med. Säljes omgående. Förskottsbetalning med swish. Skickar spårbart med postnord. 1700 kr+57 kr för frakt.
Jag hade ju gärna köpt en iPhone 12 PRO, men det är ändå rätt mycket pengar att betala i förskott och hoppas på att man får den skickad och inte ett gäng stenar. Ni som säljer får gärna (om ni kan) kan väl ange vilket län ni tillhör.
Själv tillhör jag Västernorrland.
Skicka ett PM till mig om du är intresserad så löser vi det så att köpet känns tryggt. Jag finns också på Tradera.Jag hade ju gärna köpt en iPhone 12 PRO, men det är ändå rätt mycket pengar att betala i förskott och hoppas på att man får den skickad och inte ett gäng stenar. Ni som säljer får gärna (om ni kan) kan väl ange vilket län ni tillhör.
Nu hade ju du tyvärr bara PRO max och den blir lite för stor för migSkicka ett PM till mig om du är intresserad så löser vi det så att köpet känns tryggt. Jag finns också på Tradera.
Jag hade ju gärna köpt en iPhone 12 PRO, men det är ändå rätt mycket pengar att betala i förskott och hoppas på att man får den skickad och inte ett gäng stenar. Ni som säljer får gärna (om ni kan) kan väl ange vilket län ni tillhör.