- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
hur mycket kan jag låna med en årsinkomst på 288000kr? Har mest privata skulder så undrar vilka banker som oftast låter en lösa skulderna själv om man söker om samlingslån?
Hur mycket har du i Blancolån, smalån?
Annars är det väl bara att söka ett vanligt blancolån som betalas ut till ditt konto.
Hur mycket behöver du låna?
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 41
Har just nu ett synligt lån på 40.000kr. Men har många ff då jag försökte låna innan min bet.anmärkning försvann i sep. 11st. Vilket 10 av dom är över 6 mån och inget tagit senaste 4 månaderna. Skulle behöva låna 350.000. Har fast inkomst.
- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Hur ser ditt UC betyg ut ?
Hur många förfrågningar har du på bisnode ?
Hur många förfrågningar har du på bisnode ?
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 41
Vilka banker brukar erbjuda blancolån till någon med lite sämre uc? Och hur mycket vågar jag ansöka om med en årsinkomst på 288000kr? Har även 1 ff som försvinner den 29e jan. Värt att vänta? 

- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Vilka banker brukar erbjuda blancolån till någon med lite sämre uc? Och hur mycket vågar jag ansöka om med en årsinkomst på 288000kr? Har även 1 ff som försvinner den 29e jan. Värt att vänta?![]()
Är det inte bråttom så skadar det inte att vänta bara för att se om betyget blir något bättre.
Rätt många skulle jag vilja säga kan erbjuda dig lån till högre ränta.
Remember, bank norwegian tex
Balanzia har Max 300 000kr.
- Meddelanden
- 469
- Mottagna reaktioner
- 372
- Poäng
- 477
Vänta till den 29:e om du har möjlighet. Det kommer i alla fall inte ge dig sämre förutsättningar.
Det här låter klyschigt, men jag måste bara skriva det. Låna inte mer än du behöver! Försök lägga om dina levnadsvanor och minimera dina utgifter. Det är surt att leva snålt, men det är bättre att ställa om medan man har chans och möjlighet. Jag gjorde det inte och det kostade mig 10 år av mitt liv. Plus några år innan dess med överbelåning.
Om du ska ansöka om lån så skriv inte att du ska lösa privata skulder. Skriv det beloppet du vill låna och att du vill lösa den synliga skulden på 40.000. Hur mycket planerar du att ansöka om? Ska allt användas till att lösa skulder, eller är det även konsumtion?
Det här låter klyschigt, men jag måste bara skriva det. Låna inte mer än du behöver! Försök lägga om dina levnadsvanor och minimera dina utgifter. Det är surt att leva snålt, men det är bättre att ställa om medan man har chans och möjlighet. Jag gjorde det inte och det kostade mig 10 år av mitt liv. Plus några år innan dess med överbelåning.
Om du ska ansöka om lån så skriv inte att du ska lösa privata skulder. Skriv det beloppet du vill låna och att du vill lösa den synliga skulden på 40.000. Hur mycket planerar du att ansöka om? Ska allt användas till att lösa skulder, eller är det även konsumtion?
- Meddelanden
- 469
- Mottagna reaktioner
- 372
- Poäng
- 477
Allt ska gå till att lösa privata skulder + sms-lån. Och dom 40000 jag har synliga. Allt tillsammans är typ 300000 dockmen tror inte jag kan få det?! Tack floppen för att du delar med dig!!
Ett stort lycka till!
H
Hedlund
Gäst
Poäng: 0
Hur gick det för dig med lånet?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
men tror inte jag kan få det?! Tack floppen för att du delar med dig!!