• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inför mitt första samlingslån

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Hej, haft lite inlägg om mitt kommande ansökan, imon dvs lördag försvinner den ff som jag väntat på hamnar då på 3 ff , just nu ligger jag på 4 mindre än 24h kvar

Har väntat och kämpat i ett helt år på riktigt tack vare familj och flickvän m.m som har hjälpt väldigt mycket och så klart forumet ,hade ingen aning hur uc funkar tog massa små skit och utanför uc m.m som gjort ett helvete med räntor upp till 30%

Nu har jag kämpat mig till snart 3ff som jag tycker har läst är helt okej att ha
Betyg 6.2 % hoppas kommer närmare 4% imkn lördag
Inkomst 340k
Synlig lån krediter 160k
Underskott 56k
Inga anmärkningar
Ingen skuldsaldo

Vad tror ni ? Kommer betyget sjunka närmare 4%
Och jag läste att några skrev att man kan undvika skriva att man har barn, för har en dotter med , ska jag skriva med när jag ansöker på Advisa?

Jag kommer uppdatera så klart när jag söker troligtvis och senast på måndag blir det
 

Bilagor

  • Screenshot_20210106-112812_Kreddy.jpg
    Screenshot_20210106-112812_Kreddy.jpg
    318.4 KB · Visningar: 144
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
När går övriga ff ut? Ditt synliga på UC, hur myckwt är klassas som krediter?
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Jag tycker du ska vänta tills UC har uppdaterat för den här månanden . Det bör sker under nästa vecka.
Det är inte 100% säkert att ditt betyg blir bättre på en gång när FF försvinner.
Utan det kan ske stegvis över tid med några % enheter då och då.

Jag skulle ha väntat ut tills betyget verkligen är under eller 4 %.

Fantastiskt om du hamnar på 4% nu!! Vi håller tummarna!
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag tycker du ska vänta tills UC har uppdaterat för den här månanden . Det bör sker under nästa vecka.
Det är inte 100% säkert att ditt betyg blir bättre på en gång när FF försvinner.
Utan det kan ske stegvis över tid med några % enheter då och då.

Jag skulle ha väntat ut tills betyget verkligen är under eller 4 %.

Fantastiskt om du hamnar på 4% nu!! Vi håller tummarna!

Grejen är den att min ena kredit mash köptes av brixo , så jag blev av just förra månaden med 20k mindre det gjorde min.betyg ännu bättre, men brixo har inte uppdaterats på uc än så just nu har jag 20k mindre inkrediter och nästa vecka eller i slutet av januari kommer det synas och kommer öka igen mina krediter och det blir ju dåligt för mitt betyg, så ska inte vänta hela nästa vecka på der , jag har privata skulder som jag lovat vissa kommer få nästa vecka som väntat 1år och jag bmvill inte svika dom , mitt betyg var 14% I december sen dess försvann 2ff och jag ligger på 6 % nu så den har rört sig väldigt mycket vid varje ff som gick bort cirka 2% försvann i snitt ..... så jag måste typ ta ett frösk nu på måndag om du förstår pga allt som jag förklara här uppe
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Kör på ! Du har inget att förlora.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
När går övriga ff ut? Ditt synliga på UC, hur myckwt är klassas som krediter?

71k krediter

Det försvinner en till uc 24januari då hamnar jag på 2 ff ... men kan ej vänta pga brixo skuld kommer komma på ux då och då ökas krediterna 20k till
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Så inatt 00.01 händer det efterlängtade ff försvinner och man hamnar på 3ff som jag aldrig haft så få innan .... sen kommer jag ansöka måndag förmiddagen, vad tror ni ska jag ha med barnet i ansökan kan det bli problem ?
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Så inatt 00.01 händer det efterlängtade ff försvinner och man hamnar på 3ff som jag aldrig haft så få innan .... sen kommer jag ansöka måndag förmiddagen, vad tror ni ska jag ha med barnet i ansökan kan det bli problem ?
Lycka till! Uppdatera sen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp