• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Inför mitt första samlingslån

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Grattis! Skönt att du fick loss pengar och kunna betala de som du lånat av och lovat att betala denna vecka.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Berra.

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 April 2022
Meddelanden
83
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Hej, haft lite inlägg om mitt kommande ansökan, imon dvs lördag försvinner den ff som jag väntat på hamnar då på 3 ff , just nu ligger jag på 4 mindre än 24h kvar

Har väntat och kämpat i ett helt år på riktigt tack vare familj och flickvän m.m som har hjälpt väldigt mycket och så klart forumet ,hade ingen aning hur uc funkar tog massa små skit och utanför uc m.m som gjort ett helvete med räntor upp till 30%

Nu har jag kämpat mig till snart 3ff som jag tycker har läst är helt okej att ha
Betyg 6.2 % hoppas kommer närmare 4% imkn lördag
Inkomst 340k
Synlig lån krediter 160k
Underskott 56k
Inga anmärkningar
Ingen skuldsaldo

Vad tror ni ? Kommer betyget sjunka närmare 4%
Och jag läste att några skrev att man kan undvika skriva att man har barn, för har en dotter med , ska jag skriva med när jag ansöker på Advisa?

Jag kommer uppdatera så klart när jag söker troligtvis och senast på måndag blir det
Hejsan, vet att det är en gammal tråd men tänkte kolla med dig då jag ligger på ungefär samma förutsättningar som du gjorde, lite längre lön dock (310k) lite lägre underskott(47k) lite högre belönad (210k) och just nu 4,65 i uc betyg men hoppas det sjunker lite imorn då 1/3 ff försvinner och senaste blir då i december. Har även en Ferratum kredit jag betalade av och avslutade (7000) 5 april som jag hoppas reggas tills uppdateringen i maj, tänkte söka såfort uppdateringen sker, hamnar förhoppningsvis under 4% då. Hade verkligen uppskattat din åsikt om mina chanser. Tänkte söka på 200k på lendo samlingslån, är 21 år fast anställd :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp