Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Inför mitt första samlingslån

Det var ju tråkigt o höra , hoppas det inte blir så har ju ifs flera andra om det skulle skita sig som jag kan isf ångra och söka ifrån Santander exempelvis, men det e så många so. Skrev gott om Marginalen att det skulle bli stor besvikelse om det skulle skita sig på målsnöret nu när jag signerat och allt w beviljat

Du har fått många bra erbjudanden. Och detta kommer lösa sig ska du se.
Du har väldigt bra förutsättningar.
Och skulle det bli tokigt med marginalen så gäller din kreditupplysning i 30 dagar så du skulle kunna ringa dom andra du fått erbjudanden ifrån och låna därifrån istället.

Du har fått många bra erbjudanden. Och detta kommer lösa sig ska du se.
Du har väldigt bra förutsättningar.
Och skulle det bli tokigt med marginalen så gäller din kreditupplysning i 30 dagar så du skulle kunna ringa dom andra du fått erbjudanden ifrån och låna därifrån istället.

Tack för svar , ja det skulle bara vara så tråkigt att bli nekad nu när så många berömde marginalen och det gick ju väldigt smidigt med skulderbrevwt m.m och bra ränta

Tack Larryboy det e tack vare dig med som hjälp med bra råd, jag hoppas det löser sig för dig med verkligen... sen har jag inte fått utbetalt än får hoppas på måndag det
För min del e de nog kört. Är tvungen att släppa allt har över 20 olika långivare så de håller inte. Surt att snubbla på mållinjen speciellt eftersom de första gången i mitt vuxna liv jag är utan anmärkning. Shit happens life goes on! Lycka till med allt och sköt dig nu!

För min del e de nog kört. Är tvungen att släppa allt har över 20 olika långivare så de håller inte. Surt att snubbla på mållinjen speciellt eftersom de första gången i mitt vuxna liv jag är utan anmärkning. Shit happens life goes on! Lycka till med allt och sköt dig nu!

Jag förstår att det är jobbigt , skulle hamnat med om jag inte skulle berättat mina 2 bästa vänner och flickvän o hennes föräldrar, och dom ställde upp och jag betalade av en del lån haeäde som du 20st och mådde skit , men kan inte du kolla med nära goda vänner familj som kan hjälpa tills ditt betyg och ff försvinner och sen betalar av dom och betala resten som är kvar ?

Jag förstår att det är jobbigt , skulle hamnat med om jag inte skulle berättat mina 2 bästa vänner och flickvän o hennes föräldrar, och dom ställde upp och jag betalade av en del lån haeäde som du 20st och mådde skit , men kan inte du kolla med nära goda vänner familj som kan hjälpa tills ditt betyg och ff försvinner och sen betalar av dom och betala resten som är kvar ?
De uteslutet de har hjälpt mig 100ggr.

De uteslutet de har hjälpt mig 100ggr.

Jag förstår men jag tycker ändå du får gå till dom och säga och försöka få en sista chans det e enda familj dom kommer hjälpa , trots att det känns pinsamt och man skäms som fan men det skulle jag säga ta modet gå o träffa o be om hjälp

30% i underskott men däremot har du ju knappt några lån alls så allt annat än massa bud hade förvånat mig.

Grattis <3

30% i underskott men däremot har du ju knappt några lån alls så allt annat än massa bud hade förvånat mig.

Grattis <3

Tack Terry, tack för hjälpen, brukar det bli problem med marginalen jag e nojig som fan, allt e ju underskrivet och gick smidigt m.m men man vet ju aldrig har ingen erfarenhet av sånt

Jag har haft alla dom aktörerna du nämner och såväl Wasa som Forex, Marginalen och Santander var extremt smidiga att göra med, inga problem ingen krångel inga kompletteringar.

Jag har haft alla dom aktörerna du nämner och såväl Wasa som Forex, Marginalen och Santander var extremt smidiga att göra med, inga problem ingen krångel inga kompletteringar.

En till fråga det stog.inget om.lösenkrav eller så såg jag inte det, men i kreditavtalet som jag läste nyss står det bara att när du skrivit under betalar vi ut beviljade summan ,privatlån det borde väll betyda utan lösenkrav

En till fråga det stog.inget om.lösenkrav eller så såg jag inte det, men i kreditavtalet som jag läste nyss står det bara att när du skrivit under betalar vi ut beviljade summan ,privatlån det borde väll betyda utan lösenkrav
Inget lösenkrav då hade det framgått.

Om det hade varit lösenkrav så hade de begärt in uppgifter om övriga krediter som belopp Ocr och bankgiro

Aha förstår , nej jag gick vara vidare sen efter 5min fick jag mejl att logga in och skriva under skuldebrev och så var jag klar

Om du inte såg någonting om lösenkrav så ska det inte vara det. Ring förmedlaren på måndag annars och dubbelkolla. Vad gäller lånet i sig så kan du som sagt slappna av. Du behöver verkligen inte oroa dig, pengarna på kontot onsdag.

Om du inte såg någonting om lösenkrav så ska det inte vara det. Ring förmedlaren på måndag annars och dubbelkolla. Vad gäller lånet i sig så kan du som sagt slappna av. Du behöver verkligen inte oroa dig, pengarna på kontot onsdag.

Tack zaozi ja det e inget lösenkrav, tack för input

Kommer jag få imon mejl när det är utbetald ? Eller får man inget mejl eller sms?

Marginalen är utan tvekan en av de bästa aktörerna. Jag har inte haft så många, men marginalen är min favorit iallafall. Enkla, snabba med utbetalning och väldigt bra kundtjänst :-) Grattis!

Marginalen är utan tvekan en av de bästa aktörerna. Jag har inte haft så många, men marginalen är min favorit iallafall. Enkla, snabba med utbetalning och väldigt bra kundtjänst :) Grattis!

Tack, det var kamp och slit och mående tog stryk på detta att få till , hoppas jag kan komma på fötter wfter detta nu både psykiskt och fysiskt

Pratade imorse hon sa att det såg bra ut och förhoppningsvis kommer det innan veckan slut, så sade hon att man kunde få deras kreditkort utan ny uc dom kunde använda samma, så man har en liten buffert, vad tror ni har någon deras kreditkort nåt att ha?

Fannn nu ringde dom och ville ha massa kompletteringar, så jag ringde till advisa och drog tillbaka det helvete hur kan man ha en så jävla otur hela livet .... helvete

Är det Santander som är smidiga eller jag har fan tappat förtroende och allt just nu känns det som, jag behöver ju detta denna vecka fan

Dom vill ha körkort arbetsgivarintyg 3senaste löner
Angav du högre lön än var som visas på UC? Annars tycker jag inte det var så många uppgifter de ville ha, på mig så var det ingen komplettering för ett år sedan fick 350k, angav samma inkomst som UC.

Angav du högre lön än var som visas på UC? Annars tycker jag inte det var så många uppgifter de ville ha, på mig så var det ingen komplettering för ett år sedan fick 350k, angav samma inkomst som UC.
Jag angav typ det som stog på uc, men problemet är att jag just nu är sjukskriven senaste månader och ska börja jobba snart igen har fast kommunal jobb .... och jag skulle betala av alla skulder denna vecka ... det e inga konstigheter att man är sjukskriven men tyckte det e jobbigt med det sen kan dom kanske neka pga att jag e sjukskriven just nu

Kan man ringa o förklara att man e sjukskriven nu och df drog tillbaka ansökan , eller skulle det orsaka problem för dom andra alternativ jag har

Jag angav typ det som stog på uc, men problemet är att jag just nu är sjukskriven senaste månader och ska börja jobba snart igen har fast kommunal jobb .... och jag skulle betala av alla skulder denna vecka ... det e inga konstigheter att man är sjukskriven men tyckte det e jobbigt med det sen kan dom kanske neka pga att jag e sjukskriven just nu
Ok, då förstår jag dig, prova Santander istället

Kan man ringa o förklara att man e sjukskriven nu och df drog tillbaka ansökan , eller skulle det orsaka problem för dom andra alternativ jag har
Du har alltid rätt att ångra ditt val hos Låneförmedlaren och välja ny bank istället du ska bara tala om att du ångrade ditt val och vill välja ny bank.

Du har alltid rätt att ångra ditt val hos Låneförmedlaren och välja ny bank istället du ska bara tala om att du ångrade ditt val och vill välja ny bank.
Jag ha mr gjort det sade det blev för struligt och jag har fakturor o betala denna vecka var planen, han skulle fixa det och så ska dom öppna upp igen så tråkigt dom förlora en kund där marginalen

För ett år sedan sökte jag på Advisa och fick många erbjudanden, valde först Lån&Sparbank och på deras så stod det inget om komplettering dagen efter ringer de och vill ha telefonnummer till min arbetsgivare, trams tyckte jag och kontaktade Advisa igen och sa att jag ångrat mig och vill ha Marginalen istället. Efter 5 minuter så var allt signerat och klart pengar på kontot efter 3 dagar

För ett år sedan sökte jag på Advisa och fick många erbjudanden, valde först Lån&Sparbank och på deras så stod det inget om komplettering dagen efter ringer de och vill ha telefonnummer till min arbetsgivare, trams tyckte jag och kontaktade Advisa igen och sa att jag ångrat mig och vill ha Marginalen istället. Efter 5 minuter så var allt signerat och klart pengar på kontot efter 3 dagar

Jag förstår det jag skulle löst det med kompletteringar men skulle ta mig några dagar , men imorse sade dom allt såg bra ut och eftermiddag vill du ha kompletteringar, nej blir bara irriterad då förlora dom ennkund

Jag fick 175 av Santander

Har resursbank som ger hela summan , hur är dom vill dom ha komplettering?

Det blev resurs lite sämre ränta men hela beloppet skulle dom utbetalas, sen ville dom ha styrkt id som komplettering och det fick dom , så får se nu hur det blir om det blir godkänd

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp