• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Intressekoll för ny långivare - Quickloan

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Alla bolag heter ju typ likadant, Extralån/Extrakredit/Snabbkredit/snabbsms/snabblån/quickloan. Behöver inte betyda så mycket.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Tycker också det luktar bluff lång väg...blev dessutom väldigt tyst från ”Quickloan” ;)

Jag regerar också på definitionen ”snäll kreditupplysning” - vad det nu innebär. Creditsafe? Nja, jag blir ytterst förvånad om vi i Oktober får se en ny låneaktör på marknaden :)
 
M

mikael333

Gäst
Poäng: 0
Lägga er i det nedre spannet av räntor - Ni vill säkerligen tjäna så mycket pengar som möjligt, förståeligt. Men konkurrensen är skyhög.

HAHAHAHAHAHAHA!

De flesta här bryr sig inte ett dugg om räntor utan endast att maximera alla lån de kan för att lättare få skuldsanering så de kan lägga sig på 50% ränta. Folk kommer söka ändå då folk är spelberoende till stort antal här inne och då bryr man sig inte.
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
HAHAHAHAHAHAHA!

De flesta här bryr sig inte ett dugg om räntor utan endast att maximera alla lån de kan för att lättare få skuldsanering så de kan lägga sig på 50% ränta. Folk kommer söka ändå då folk är spelberoende till stort antal här inne och då bryr man sig inte.

Vad babblar du om? De frågade, jag svarade. Eller du kanske föredrar ett lån med hög ränta. Det är kanske så du tjänar pengar. Genom att betala dina egna pengar till andra.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Vad babblar du om? De frågade, jag svarade. Eller du kanske föredrar ett lån med hög ränta. Det är kanske så du tjänar pengar. Genom att betala dina egna pengar till andra.

Skribenten är ju uppenbarligen efterbliven och man bör således ignorera hans input
 
M

Mikael333

Gäst
Poäng: 0
Skribenten är ju uppenbarligen efterbliven och man bör således ignorera hans input

Typ som du då som har tusentals inlägg här varje dag och bor här?
Du är väl den sista som ska snacka med alla lån du tar.

Jag säger ju bara fakta, spelberoende personer bryr sig inte om räntor så man kan ta nästan vilken ränta man vill!!! Har varit spelberoende själv så jag vet. Tror du jag brydde mig om 5, 15 eller 50% ränta? Knappast.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Min åsikt är att denna typ av lån inte ska få existera på marknaden då de kunder som tar denna typ av lån inte kan få lån någon annanstans.
Vi är många på detta forum som tagit dessa lån och idag är svårt skuldsatta.
UC används av de stora bankerna och i mina ögon är det ett seriöst sätt att låna ut pengar på.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp