Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klara lån - Jämför lån utan UC

Jag & min skuldsanering

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 2 077
Meddelanden
5 007
Mottagna reaktioner
3 352
Poäng
2 077
Ja dom har ju lika svårt som oss att få uthyrt… Vi är flera fastighetsägare/förvaltare som har regelbundna möten om bl.a just uthyrningsläget, men mycket annat oxå, så klart.
Jag har inte uppfattat att det inte är så hos dom.

Lynx83

V.I.P
Poäng: 567
Meddelanden
551
Mottagna reaktioner
525
Poäng
567
Jag har också bytt bostad under min skuldsanering faktiskt två gånger. De har sett människan bakom skulderna och att jag inte haft några hyresskulder har säkert spelat in.

Fint att höra att det även fungerar för andra i liknande sits att ordna med boende då just bostad är ett enormt stressmoment när man "inte är inne i systemet" av olika anledningar. Som du skriver så väger säkert inga hyresskulder in också samt att är det inom samma hyresvärd och man kan visa att man skött sig + kan visa att hyran blir betald verkar det hos vissa inte vara helt omöjligt. Är så tacksam över att den här resan är på väg mot ljusare saker på olika plan. För det kändes det verkligen inte månaderna innan skuldsaneringen blev beviljad eller under första året då familjesituationen var riktigt ruggig med stress och psykisk ohälsa toppat på det. Det kan bara bli bättre, eller hur? :)

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 2 077
Meddelanden
5 007
Mottagna reaktioner
3 352
Poäng
2 077
Fint att höra att det även fungerar för andra i liknande sits att ordna med boende då just bostad är ett enormt stressmoment när man "inte är inne i systemet" av olika anledningar. Som du skriver så väger säkert inga hyresskulder in också samt att är det inom samma hyresvärd och man kan visa att man skött sig + kan visa att hyran blir betald verkar det hos vissa inte vara helt omöjligt. Är så tacksam över att den här resan är på väg mot ljusare saker på olika plan. För det kändes det verkligen inte månaderna innan skuldsaneringen blev beviljad eller under första året då familjesituationen var riktigt ruggig med stress och psykisk ohälsa toppat på det. Det kan bara bli bättre, eller hur? :)
Absolut, full fart framåt och mot de två sista åren.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp