• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Köpa dyrare bil Tesla - lån?

Surtsaräven

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
12
Poäng
41
De blev en bil för 130.000kr 2018 som jag gick in med 55.000 kontant på så nu har jag ett billån på 18 mån med 1,95% ränta :)
Såg en Tesla på bärgaren och de gjorde mitt val
Nytt jobb på G och där ingår eventuellt tjänstebil också och betydligt högre lön
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 900
Poäng
9 787
De blev en bil för 130.000kr 2018 som jag gick in med 55.000 kontant på så nu har jag ett billån på 18 mån med 1,95% ränta :)
Såg en Tesla på bärgaren och de gjorde mitt val
Nytt jobb på G och där ingår eventuellt tjänstebil också och betydligt högre lön

Har du köpt en bil till? Du köpte en sprillans tesla för ngn vecka sedan som gjorde dig fancy
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
@Surtsaräven kom igen nu, berätta hur det har gått med allt, ingen förstår någonting just nu här; begagnad tesla, nytt jobb, tjänstebil etc... en uppdatering skulle uppskattas :)
 

Surtsaräven

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
12
Poäng
41
@Surtsaräven kom igen nu, berätta hur det har gått med allt, ingen förstår någonting just nu här; begagnad tesla, nytt jobb, tjänstebil etc... en uppdatering skulle uppskattas :)
Har väl ingen anledning att berätta ett skit? De här forumet ligger ju i nivå med Flashback, är väl samma folk som har skulder upp över öronen antagligen och måste leta nya krediter dagligen! Varför skulle man annars hänga här dag ut och dag in ?
Jag ställde en fråga i mitt inlägg det var allt, att folk har så svårt och stör sig på andra människor visar ju bara på vilken nivå ni ligger.
Men eftersom du är så intresserad så kommer svaret här


Jag beställde en Tesla från model 3 2020 från tesla.com, fulla garantier med 760 mil på mätaren med hjälp av Fredrik från Tesla i Stockholm! Lånet var redan klart från DnB så de var inga som helst problem, funderade dock ett par dagar och avbeställde den igen, fick tillbaka min beställningskostnad också om någon undrar
Köpte en begagnad bil istället på lokala bilfirman, fick nytt jobb och börjar mitt nya jobb i April papper påskrivna och lön 43.400kr + tjänstebil har jag rätt till! De flesta av företagets tjänstemän kör Audi E-Tron, Passat samt ngn Tesla! Vad jag skall välja vet jag inte ännu, de blir hursomhelst betydligt billigare än om jag skulle ägt den privat. Oavsett blir det först till sommaren innan jag kommer få den och då säljer jag min bil = 0 lån
Så det var min uppdatering om de nu var så jävla intressant
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Med din host host mindre trevliga attityd undrar man ju verkligen vad du ens gör här, att ”folk hänger här dag ut dag in in” är för att hjälpa folk från att gå i de värsta fällorna ekonomiskt. Om du tycker flashback består av behjälpliga människor rekommenderar jag att du vänder dig dit istället. Hoppas innerligt du blir avstängd härifrån för ditt oerhört trevliga beteende och att din tesla gjorde det värt det! Trolljäkel!
 

Surtsaräven

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
12
Poäng
41
Med din host host mindre trevliga attityd undrar man ju verkligen vad du ens gör här, att ”folk hänger här dag ut dag in in” är för att hjälpa folk från att gå i de värsta fällorna ekonomiskt. Om du tycker flashback består av behjälpliga människor rekommenderar jag att du vänder dig dit istället. Hoppas innerligt du blir avstängd härifrån för ditt oerhört trevliga beteende och att din tesla gjorde det värt det! Trolljäkel!
jag otrevlig ?
Haha nej kul bara att se svenska avundsjukan bland er andra
Ta ett sms lån istället så du mår bättre
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 900
Poäng
9 787
Jag är lite avundsjuk ändå. Låg bakom en tesla tidigare i helgen, den fick dock något fel så den blev stående mitt i ingenstans. En i bilen ville åka med, men mitt i pandemin blev det inget med det.
Då blev man lite extra sugen på en Tesla.

Blev stående jag också, men pga en trafikolycka. 2 bilar varav en med husvagn. Gissar att den olyckan gjorde väntan på bärgare för teslapersonen lite längre.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp