• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan banken säga upp mitt bolån pga dåligt kreditbetyg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Puhaa

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
6 April 2024
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
10
Poäng
41
Sen med ekonomin är det lätt att få tankar som kan skena iväg. Ts mår dåligt här.
Har du själv tagit fel beslut eller vad är syftet att hänga här?
Nä inte TS, glöm inte att TS frågar åt en VÄN
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gurkpastejen 2.0

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
17 Maj 2024
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Vad har det med dumma frågor att göra? Försöker vi slå någon sorts rekord när det gäller att ställa dumma frågor?
Jag förstår inte varför du attackerar mig för jag är på ett forum och frågar om hjälp, känns som att du borde ha bättre saker att göra på din fritid
 

Puhaa

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
6 April 2024
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
10
Poäng
41
Jag förstår inte varför du attackerar mig för jag är på ett forum och frågar om hjälp, känns som att du borde ha bättre saker att göra på din fritid
Jag tog mig tiden att svara på din fråga även om det var indirekt. Du fick ett svar. Att folk ska vara så kränkta tillhör oss svenskar. Du har fått svar nu kan du gå vidare. Och alla andra som vill leka hjältar, gå ni också vidare.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 857
Mottagna reaktioner
7 225
Poäng
4 807
Jag tog mig tiden att svara på din fråga även om det var indirekt. Du fick ett svar. Att folk ska vara så kränkta tillhör oss svenskar. Du har fått svar nu kan du gå vidare. Och alla andra som vill leka hjältar, gå ni också vidare.
Tack för din tillåtelse att gå vidare Hade inte vågat annars
 

Gurkpastejen 2.0

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
17 Maj 2024
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Jag tog mig tiden att svara på din fråga även om det var indirekt. Du fick ett svar. Att folk ska vara så kränkta tillhör oss svenskar. Du har fått svar nu kan du gå vidare. Och alla andra som vill leka hjältar, gå ni också vidare.
Jag är inte lättkränkt, jag frågade om tips och du gav inte ett skit haha! Du har min tillåtelse att gå vidare också :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp