• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan banken säga upp mitt bolån pga dåligt kreditbetyg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
238
Mottagna reaktioner
181
Poäng
357
Oj ännu en kränkt hjälte som blir ledsen för att man inte svarar någon som om personen var 8 år gammal. Väx upp istället:) att bära offekofta och tycka synd om sig själv så snart någon säger nåt som man inte gillar är dock väldigt svenskt nuförtiden
Jag är varken kränkt, hjälte, ledsen, behöver växa upp, bär ”offekofta” eller tycker synd om mig själv, varför skulle jag göra det? Jag har tillräcklig självinsikt för att vara på det klara med att mina egna problem beror endast på mig själv och mina egna val och att det också bara är jag själv som kan vända problemen till nåt positivt.
Har bara lite svårt för självutnämnda übermenschen som måste förminska andra och sprida skit runt sig för att kompensera för sina egna tillkortakommanden, och där kvalar dina värdelösa inlägg in ganska bra. Prova att lyfta andra och bidra med din fullkomlighet nån gång istället så ska du se att även din egen tillvaro blir betydligt trevligare..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
402
Poäng
527
Jag förstår inte varför du attackerar mig för jag är på ett forum och frågar om hjälp, känns som att du borde ha bättre saker att göra på din fritid
Sluta aldrig ställa frågor genom att vara nyfiken,intresserad och ha en vilja att lära dig. Så bygger man på sin kunskapsbank genom livet finns inget att ursäkta sig för och bry dig inte om folk som bara har en agenda att sprida negativitet.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 854
Mottagna reaktioner
7 225
Poäng
4 807
TS har fått svar på sin fråga så nu låser jag tråden eftersom diskussionen börjar handla om helt andra saker.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp