• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Tack för svar. Till mig säger de att man får Mail när pengarna är utbetalda, stämmer det? Jag gjorde återköpet natten mot i går men har fortfarande inte fått pengar eller något Mail...
Jag har aldrig fått nåt mejl men utbetalning på ett par dagar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Tack för svar. Till mig säger de att man får Mail när pengarna är utbetalda, stämmer det? Jag gjorde återköpet natten mot i går men har fortfarande inte fått pengar eller något Mail...

Jag fick inget mail när pengarna var utbetalda och första gångerna tog det 1-2 bankdagar men sista gången 3
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Någon som haft problem med neteller? Gjorde köp för 22k med klarna kortet o begärde uttag till bankkonto i söndags. Brukar ta en dag o få pengarna men fortfarande inget...

Samma här, begärde uttag i söndags och ännu inga pengar, har Swedbank, vad har du? Alltid fått in pengarna max 1 dygn efteråt. Knepigt
 

Insynen

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
28 Februari 2019
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
17
Poäng
51
Samma här. Tog ut via netteller tisdags - inget än. Skrill igår morse - inget än...
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Samma här, begärde uttag i söndags och ännu inga pengar, har Swedbank, vad har du? Alltid fått in pengarna max 1 dygn efteråt. Knepigt
Ica banken. Brukar få in dom på eftermiddagen. Och deras support är helt åt skogen. Dom säger att jag ska ha tålamod och om jag inte fått pengarna inom 10 dagar ska jag kontakta dom igen. Jävla nötter. Där rök denna julledigheten..
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Ica banken. Brukar få in dom på eftermiddagen. Och deras support är helt åt skogen. Dom säger att jag ska ha tålamod och om jag inte fått pengarna inom 10 dagar ska jag kontakta dom igen. Jävla nötter. Där rök denna julledigheten..

Har fått exakt samma svar. Plus att det tar minst 24 timmar innan man får svar på mailen, extremt irriterande o veta att pengarna finns men inte kommer till kontot ;/
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Har fått exakt samma svar. Plus att det tar minst 24 timmar innan man får svar på mailen, extremt irriterande o veta att pengarna finns men inte kommer till kontot ;/
Och snart är bankerna stängda. Vi lär inte få se en spänn av detta innan nyår.
 

Insynen

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
28 Februari 2019
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
17
Poäng
51
Jag har Swedbank. Kommer garanterat avsluta bägge mina konton hos skrill och neteller efter detta. Så jävla oseriöst...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp