• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

H

henke88

Gäst
Poäng: 0
Hej
Ni som har klarnakortet, har några frågor.
Hur stor kredit får man? Eller Väljer man själv storlek i ansökan? Tas UC? Vad är kraven tror ni för att bli beviljad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Du kan inte välja köputrymme själv och du kan inte ansöka om ett visst kreditutrymme. Klarna har en intern bedömning som de använder sig utav. UC tas inte, på sin höjd en ff via Creditsafe.

Hej
Ni som har klarnakortet, har några frågor.
Hur stor kredit får man? Eller Väljer man själv storlek i ansökan? Tas UC? Vad är kraven tror ni för att bli beviljad?
 
K

Kakan

Gäst
Poäng: 0
Har ni fått pengarna tillbaka? Köpet är inkluderat i min kontofaktura men några kulor har jag ej sett skymten av
 
K

Kakan

Gäst
Poäng: 0
Dom har tekniska problem med "pengarna tillbaka" grejen. Sedan ett par veckor. Enligt chatten behöver man fylla i formulär om att få pengarna åter sedan går de på några bankdagar enligt info idag. Har fyllt i formuläret så med lite tur kansle kulorna syns på fredag nästa år. Hör med chatten!
 
S

Suck

Gäst
Poäng: 0
Dom har tekniska problem med "pengarna tillbaka" grejen. Sedan ett par veckor. Enligt chatten behöver man fylla i formulär om att få pengarna åter sedan går de på några bankdagar enligt info idag. Har fyllt i formuläret så med lite tur kansle kulorna syns på fredag nästa år. Hör med chatten!

Testat nu, dom ville inte kännas vid något tekniskt problem.
Tänker inte betala dom en krona förrän jag får mina pengar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp