• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej! Har en fråga när man söker lån hos kontantfinans och väljer autogiro. Och när man blivit beviljad få man papper hem varje månad ialla fall? eller dras det bara från kontot utan brev hem . Vill inte att min tjej ser att jag tagit lån. Hoppas på ett svar så jag vet.

Tack Stefan
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det kommer hem ett papper med bekräftelse på att en autogirodragning kommer att göras från ditt konto, detta papper kommer varje månad innan dragningen görs!
 

kalko

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 November 2011
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Det är väl inte det normala: att man får ett brev hem om att en autodragning ska göras? Dragningen görs ju om det finns pengar på kontot utan att jag ska få bekräftelse på detta?!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Så har vi på alla våra autogiron ialf, och det tycker jag är kanon!!!
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Jag har då aldrig fått några brev hem från de företag jag har autogiro hos, bara före de börjar dra varje månad.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ansökte om 15000kr(på 2 år, blir totalt just under 20000 enligt skuldbrevet) i måndags, fick skuldbrev på posten på tisdagen, returnerade det inkl id-kopia och kontobevis samma dag, fick pengarna på kontot på fredag eftermiddag.
Har inga anmärkningar å normal inkomst....
Och de använder inte UC...helt ok!

Men vet nån om en ny kredit registreras hos UC ändå? El är detta lån osynligt hos alla förutom hos Creditsafe där upplysningen gjordes?

Vad hade du för bank?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte på kontantfinans och blev godkänd direkt, jag blir nästan aldrig godkänd och de kan defenetivt inte ta UC.

Har iof alltid skött mina betalningar och liknande men ganska förvånad att jag blev godkänd.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp