• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Kontantfinans . se - Nytt lån? 15000:-

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick med lån!

Dom är superbra! Trots många förfrågningar var de dom enda som beviljade mig ett lån på 15.000. Jag är såååå glad!! Det var en stor hjälp!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej! Var det svårt att få höjd kredit hos Kontantfinans? Jag minns att de tog en upplysning från Creditsafe. Då hade jag "kredit mot säkerhet". Jag har sedan dess inte haft någon ny förfrågan från Creditsafe tills jag handlade en vara online mot faktura. I januari ansåg Creditsafe att jag skulle få "kredit avrådes" trots att det var samma siffror som tidigare i upplysningen. Ett märkligt företag. Om man har skött sina betalningar till Kontantfinans och inte har några som helst bet.anm eller skuldsaldo tror ni man har något som helst chans att höja sitt lån där då efter 6 månader och alltid korrekta inbetalningar via autogiro? Eller går de benhårt på Credit safes omdöme om mig tror ni? Jag har aldrig någonsin haft en bet.anm eller skuldsaldo.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Du menar att du sökt ett till lån fast du redan har ett? hmm.. intressant att höra vidare om hur det gick. Lycka till!!
 

powerkingen

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Nån som vet om man kan ha 2 lån samtidigt hos kontantfinans? jag har blivit beviljad ett till lån enligt deras hemsida...

Jag gjorde också detta.. ca 1 vecka efter att jag fått pengarna från Kontantfinans ansökte jag igen och fick det beviljat på hemsidan, 2 dagar efter fick jag hem låneavtal, skrev på dessa och skickade in.. några dagar efter det ringde dom från kontantfinans och sa att min låneansökan blivit makulerad eftersom att jag redan hade ett lån hos dom.. hon sa dock att detta va pga att jag precis fått det första lånet och det var för tidigt för att höja kreditgränsen :S

Så om man haft sitt lån och skött det i ett par månader borde det ju funka :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Står på deras sida, under frågor. Höjning får ske efter 6 månader om man skött sitt lån.
 

pingu

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 Maj 2012
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
ansökan

Till er som ansökt, blev nån av er uppringda eller vet om dom kontaktade arbetsgivaren?
Om man blivit godkänd via nätet är man definitivt godkänd eller kan det ändras när msn skickat in skuldebrevet?

Tacksam för svar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp