Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Gjort det och allt sen låstes mitt konto . På
Skrill . Och nu står det ladda upp bild på pfc kortet du förde över pengarna ifrån och det kortet har jag inte fått än

Okej då kan jag inte hjälpa dig mer. Detta hände inte mig. Hoppas det löser sig för dig.

Andrea . Ta ett djupt andetag och gör inget mera med skrill i dag .skrill är svinhårda med hur många försök du kan göra när det gäller uttag / insättning osv . Stor risk att du blir spärrad på livstid ifrån att använda skrill. Du kommer ändå inte se några pengar från skrill förens tidigast nästa vecka .

En sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll

En sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll
Åh tack så sant. Skulle behållt de på
Pfc men nu är det försent så jag måste ju föra över från Skrill nästa vecka . Fick sån panik vara men jag ska andas och vänta nu några dagar . När jag har pfc kortet nästa ve la laddar jag bara upp det där eller hur ? Det står ju det från de att då hävs det . Och att man måste dölja de 8 siffrorna i mitten .

Näe spela gör jag inte !!!

Står ju balance 4600kr på Skrill klart de inte kan bli låsta

Andrea, bara var lugn när du får ditt kort som nästan alltid tar 4 dagar från den dagen du beställde det. Så tar du en bild på det och täcker de siffrorna som det stod att du ska täcka över i mailet från skrill. Sen brukar det ta max en dag innan de tar bort restriktionerna den ditt konto. Då tar du ut de till bank vilket går på 2 dagar sen har du cashen på ditt bank konto.

Andrea, bara var lugn när du får ditt kort som nästan alltid tar 4 dagar från den dagen du beställde det. Så tar du en bild på det och täcker de siffrorna som det stod att du ska täcka över i mailet från skrill. Sen brukar det ta max en dag innan de tar bort restriktionerna den ditt konto. Då tar du ut de till bank vilket går på 2 dagar sen har du cashen på ditt bank konto.
Ok så vad pratar den här andra galningen om här att Skrill tar Pengar

Tack blev lugnare

Ni som provat, fungerar det att göra överföring mellan PFC-kortet och spelsidor? Är ingen spelare men funkar det är det ett enkelt sätt att omvandla flexkrediten till pengar.

Ni som provat, fungerar det att göra överföring mellan PFC-kortet och spelsidor? Är ingen spelare men funkar det är det ett enkelt sätt att omvandla flexkrediten till pengar.
Detta är inget som fungerat innan och jag fick det inte att fungera med flexkrediten när jag försökte men gick smidigt att köpa paygoo och paysafe kort på pressbyrån.

Ok! Då är det dessa två som verkar vara enda sättet att få ut pengar på.

Detta är inget som fungerat innan och jag fick det inte att fungera med flexkrediten när jag försökte men gick smidigt att köpa paygoo och paysafe kort på pressbyrån.

^ Detta

Inte för att jag ens planerade då jag är på spelpaus men fick upp direkt på Skrill att kortet inte kunde användas för gambling. Gick dock bra i mitt fall att ta ut via Skrill till bankkonto, ska tilläggas att jag haft skrillkonto i nästan 10 år och är verifierad. (ÄN SÄLÄNGE inga problem i mitt fall)

Vet nån vad tar PFC för kreditupplysning för ansöka flexibel kredit?

Kan du berätta hur du lyckades med det? Jag kan inte överföra från Betalo till min konto.

De verkar som att de har satt upp restriktioner nu och att det ej längre funkar på Betalo med PFC. Flera av oss fick våra Betalo-köp återbetalade.

Kan man få ut pengarna direkt via spelsida eller något?
Varit många turer här angående detta kort så skulle vilja rekommendera köp i butik på webben typ Elgiganten, gå sedan till fysisk butik och ångra ditt köp så kan du få returen till ditt vanliga kort som är kopplat till lönekonto

Fick idag ut pengarna via Skrill till bankkonto. Ska tilläggas att jag är verifierad sedan länge tillbaka, gjorde köpet i lördags.

Fick idag ut pengarna via Skrill till bankkonto. Ska tilläggas att jag är verifierad sedan länge tillbaka, gjorde köpet i lördags.
Låter hoppfullt hoppas jag oxå får det i veckan nu när pengarna ligger hos Skrill. Jag måste bara vänta på P.F.C. kortet i brevlådan först eftersom. De ville att jag laddar upp bild men sen hoppas jag verkligen det fungerar .

Idag ät det 3 dagar sen jag beställde pfc kortet men inte kommit än. Hoppas på imorgon då . Hoppas verkligen det går att få loss pengar sen från skrill

Finns en funktion i appen som heter ”ta ut pengar”. Någon som vet om det går att använda flexkrediten där och få ut pengar? Kommer tyvärr inte in i appen och kan inte prova.

Finns en funktion i appen som heter ”ta ut pengar”. Någon som vet om det går att använda flexkrediten där och få ut pengar? Kommer tyvärr inte in i appen och kan inte prova.

Nix. Du måste ha ett plussaldo, det är det du kan ta ut i cash.

Plussaldo? Man måste alltså sätta in pengar på PFC-kortet för att sedan ta ut dessa igen? Vad är det för idiot-system?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp