- Meddelanden
- 648
- Mottagna reaktioner
- 253
- Poäng
- 447
Känns som pfc snart konkar/ brakar ihop fullständigt. Skaffa revolut ist så mycket bättre på alla plan
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Varför skulle dem det? Nyss börjat med nya kortet, visst lite problem med appen nu men det håller dem på att fixa annars har det alltid funkat kanon för migKänns som pfc snart konkar/ brakar ihop fullständigt. Skaffa revolut ist så mycket bättre på alla plan
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
En fråga.
Har 5.000 som jag använt (låst till delbetalningarna eller vad man ska säga). Kan jag på något sätt nyttja dom resterande 5.000?
Har 5.000 som jag använt (låst till delbetalningarna eller vad man ska säga). Kan jag på något sätt nyttja dom resterande 5.000?
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Nu funkar min app och "2 st Paypal konton" - metoden via spelsajt funkar. Ett test med 500 kr funkade att delbetala, men när jag betalade hela summan och provade med ett högre belopp fumkade inte delbetalning alls. Och kundtjänst har inte svarat på varför nu eftrr 5 timmar.. Aldrig kan det funka normalt och stabilt.
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
NejTar de uc när man ansöker om kortet?
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Nej inte klarnaÄr detta klarna? Hade 37000kr ca i delbetalning. Efter ett år ca 23, kunde höja. Sen Inget. Ringde de, inga kloka svar alls, blir inte klok
G
gäst22
Gäst
Poäng: 0
Nu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
En vardag tog det att ta ut till Swedbank. Förutom 2 Paypal konton och via spelsajt till bankkonto kanske det går att sätta in på Svenska Spel med PFC kortet sen uttag via Swisha från Svenska Spel till bankkontot. Paygookortet funkar på Svenska Spel så kanske ladda Paygoo kortet med PFC kortet på Pressbyrån, sen sätta in på Svenska Spel och Swisha till bankkontot direkt. Funkar för mig iaf men har bara laddat Paygoo kontant på Pressbyrån. Ser inget hinder att PFC inte skulle funka på Pressbyrån.Nu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
- Meddelanden
- 263
- Mottagna reaktioner
- 82
- Poäng
- 247
Jag har lyckats föra över till ett annat paypal konto men sen kan jag inte göra mer överföringar då det står lägg till betalkort och efter jag lagt till det så skickas jag bara tillbaka till lägg till betalkort. Och paypals kundservice är ju helt obefintlig blir galen på denna skitsida 

- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Du behöver inte betalkort på det andra Paypal kontot. Bara betala från det på en spelsajt som tar Paypal betalningar. El så för du över direkt från Paypal till bankkontot men det tar 1-2 dagar.Jag har lyckats föra över till ett annat paypal konto men sen kan jag inte göra mer överföringar då det står lägg till betalkort och efter jag lagt till det så skickas jag bara tillbaka till lägg till betalkort. Och paypals kundservice är ju helt obefintlig blir galen på denna skitsida![]()
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetalaNu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
När du swichat din summa du vill handla för går du in i appen och gör om.ditt köp till delbetalning och tar ut pengarna igen
- Meddelanden
- 79
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 206
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetala
När du swichat din summa du vill handla för går du in i appen och gör om.ditt köp till delbetalning och tar ut pengarna igen
Detta måste ju vara en HELVETES skuldfälla. Har jag fel så vill jag gärna bli rättad.
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetala
Måste jag handla för minst 300 eller hur ska man göra?
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Ja för att kunna omvandla det till avbetalningMåste jag handla för minst 300 eller hur ska man göra?
Har du fått någon kredit?så du kan omvandla till månadsbetalning
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Nä varför då? Du får ju en limit så värre än sms lån är det inteDetta måste ju vara en HELVETES skuldfälla. Har jag fel så vill jag gärna bli rättad.
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Värre än sms lån är det inteDetta måste ju vara en HELVETES skuldfälla. Har jag fel så vill jag gärna bli rättad.
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Ja för att kunna omvandla det till avbetalning
Har du fått någon kredit?så du kan omvandla till månadsbetalning
Vart ser man om man fått kredit ? Så jag måste ladda kortet och.köpa nåt för minst 300 ?
- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Du ser det i appen, har du en meny längst ner till vänster där det står ” Delbetalningar ” så har du möjlighet att dela upp köp.Vart ser man om man fått kredit ? Så jag måste ladda kortet och.köpa nåt för minst 300 ?
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Nu funkar äntligen mitt paypal. Hjälp mig förstå detta nu.
Om jag sätter över Cash på mitt paypal och in på en spelsajt måste jag ta ut cachen via paypal då eller kan jag föra över direkt till bankkontot ?
Tack för hjälp!
Om jag sätter över Cash på mitt paypal och in på en spelsajt måste jag ta ut cachen via paypal då eller kan jag föra över direkt till bankkontot ?
Tack för hjälp!
- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 42
Nu funkar äntligen mitt paypal. Hjälp mig förstå detta nu.
Tack för hjälp!
Varför blanda in spelsite? du kan ta ut direkt från Paypal med Trustly

- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Sen när har de infört detta?Varför blanda in spelsite? du kan ta ut direkt från Paypal med Trustly![]()
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Varför blanda in spelsite? du kan ta ut direkt från Paypal med Trustly![]()
Jasså kan man ? Är helt ny med paypal så ingen koll hur det funkar. Tyckte någon skrev att man måste hålla på med två konton ?
- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 42
Sen när har de infört detta?
Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Ok visste ej! Men då e de direktutbetalning antar jag?Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.
- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 42
Ok visste ej! Men då e de direktutbetalning antar jag?
Förlåt, trustly är bara vid insättningar, uttag är 1-3 bankdagar till svenska banker

- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Varför föra över till paypal när man får tillbaka dom till sitt bankkonto?Förlåt, trustly är bara vid insättningar, uttag är 1-3 bankdagar till svenska banker![]()
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Så man får ut cash fr PFC kortet på några minuter som man sen kan delbetala.Varför föra över till paypal när man får tillbaka dom till sitt bankkonto?
- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 42
Så man får ut cash fr PFC kortet på några minuter som man sen kan delbetala.
Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten.

- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Nu svarade jag gran då. Men för att kommentera ditt svar så visst går det att ta ut till sin bank fr Paypal utan problem men du får vänta 1-2 vardagar. Många vill ha pengarna direkt, då är en spelsajt bra som betalar tillbaka till ditt bankkonto inom några minuter då du gjort en insättning fr Paypal. El som Svenska Spel som har Swish utbetalningar. Då behöver du ev inte blanda in Paypal alls utan sätta in med PFC kortet på Svenska Spel sen ta ut via Swish.Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten.![]()
G
gäst22
Gäst
Poäng: 0
Jag har fört över pengar till mitt pfc kort men kan varken föra över pengar till svenska spel eller paypal?? Va gör jag för fel
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Funkar inte PFC kortet på Svenska Spel? Inte själv testat. Ang Paypal måste du ha 2 konton...orkar inte förklara en 20e gång här på forumet. Köp Paygoo kort på Pressbyrån å ladda med PFC kortet.
- Meddelanden
- 864
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 457
Pfc går inte o betala med när det gäller rent spel inte i nån form ,,,, du kan inte betala med pfc i spelbutik eller sajt som tillhandahåller spel då detta är emot deras policy ,,,annars funkar deras tjänster klockrent för mig iaf sen I april ,,,
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.