Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Synd att det sket sig med deras flexlimitkredit. Verkar inte blivit något med det.

Synd att det sket sig med deras flexlimitkredit. Verkar inte blivit något med det.
De svarar bara att det är försenat eftersom de har bytt kort! Och att de hoppas kunna lansera före årskiftetmen vi får se

Ska bli intressant och se om det händer. Är ju inte så länge innan det blir årskifte. Jag använde deras kort en gång. Tycker inte det var något för mig. Kommer inte beställa deras nya kort. Men känns som om flexkrediten skulle kunna vara bra. Om dom bara kom igång med den någon gång.

Nu känner jag mig dum! Fattar nada.
Har satt över pengar på PFC kortet. Hur får jag ju över dom till paypal ? Kan bara föra över med trustly eller bankgiro där?

Är det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen

Är det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen
Jag vet inte om du läst i tråden ? Jag svarade häromdagen att inga spesajter eller spelbutiken funkar med pfc då detta är emot deras policy,,, PayPal har funkat innan ,,,men rena spelsidor eller spelbutiker är inte nått som funkar med pfc

Ja det funkar klockrent med 2 Paypal och spelsajt med online kortet, har inte aktiverat mitt fysiska kort än ens

Nån som har koll på när man betalar "rubbet" på ett köp man valt delbetalning eller betalar av en månadsdel av en avbett. När uppdateras skuldsaldot då? Allt annat går ju på sekunden typ så trodde det skulle vara lika.

Nån som har koll på när man betalar "rubbet" på ett köp man valt delbetalning eller betalar av en månadsdel av en avbett. När uppdateras skuldsaldot då? Allt annat går ju på sekunden typ så trodde det skulle vara lika.
1 dag ca

Hur gjorde du när du körde med paypal ? Hur vet man vilken gräns man har ?
Jag köpte varor men överföring till ett annat PayPal funkar ju. Sen uttag från det. En del har två konton på PayPal (jag hade inte chansat utan att kolla upp så det är ok att ha två) lägg kortet som favorit så gör du överföring så dras pengarna från kortet.

Jag köpte varor men överföring till ett annat PayPal funkar ju. Sen uttag från det. En del har två konton på PayPal (jag hade inte chansat utan att kolla upp så det är ok att ha två) lägg kortet som favorit så gör du överföring så dras pengarna från kortet.

Så man betalar sig själv och sedan uttag från det andra paypal kontot ? Vet du hur lång tid uttagen tar från paypal ?

Så man betalar sig själv och sedan uttag från det andra paypal kontot ? Vet du hur lång tid uttagen tar från paypal ?
Jag har inte testat det själv med dubbla konton men vet ju att man kan göra över till andra, uttag tar väl ett par dagar.

Nån som provat ladda Paygoo kortet med PFC kortet på Pressbyrån? Gissar det inte går att delbetala kontantuttag fr PFC kortet?

De har ändå verkligen lyckats med å strypa sätt å få ut med online kortet. Paypal verkar vara det ändå som fungerar men paypal kundservice är ju värdelös. Jag kunde göra 2 överföringar sen vart allt låst och ingen svarade på supporten kunde ta ut till bank sen men tog 4 dagar.

Någon som kommit på något annat sätt att få ut pengar på online kortet får gärna pma lr skriva här. Och innan någon frågar så ligger mitt kort i hemma men jag är i annan stad för tillfället.

Zeroline : Paypal och sätt in på "play OJO" som har instänningar med paypal och uttag med swish/trustly

Tack men kan tyvärr inte sätta in eller skicka från paypal mer det ända jag verkade kunde göra var att ta ut de pengarna jag hade till bank allt annat får jag fel meddelande vi kan inte behandla denna transaktionen just nu vänligen kontakta kundservice, vilket jag gjort via sidan, twitter och Facebook men de svarar inte någonstans. Man har ju alltid trott att de var stora och seriösa men känns ju som de är värre än klarna till å med :)

Tack men kan tyvärr inte sätta in eller skicka från paypal mer det ända jag verkade kunde göra var att ta ut de pengarna jag hade till bank allt annat får jag fel meddelande vi kan inte behandla denna transaktionen just nu vänligen kontakta kundservice, vilket jag gjort via sidan, twitter och Facebook men de svarar inte någonstans. Man har ju alltid trott att de var stora och seriösa men känns ju som de är värre än klarna till å med :)

Ja, paypal har riktigt usel kundservice! Alla svarar som robotar utan att läsa vad man frågar!

Får också det meddelandet när jag försöker. Känns som inte funkar längre via paypal.

Funkar det inte ens på statliga Svenska Spel onlinekortet? Prova det och sen uttag via Swish.

Om jag har 2.000 (av 10.000 som det var ifrån början) kvar att delbetala - kan jag använda resterande 8.000 eller måste jag 0:a alla delbetalningar?

Om jag har 2.000 (av 10.000 som det var ifrån början) kvar att delbetala - kan jag använda resterande 8.000 eller måste jag 0:a alla delbetalningar?
Jag fullbetala en liten och gjorde avbetalning på ett större köp och dan efter dök de köp över 300 som jag inte gjort avbetalning på under välj köp så ja det skall du kunna men 90 dagar efter man gått din ursprungliga kredit gör de en ny upplysning men det kan vara bara när man inte använt kredit utrymmet alls inom den perioden

Alltså om de gör en ny upplysning och du försämrat ditt betyg kan ditt utrymme bli mindre och har du bättre kan det bli högre som jag förstod det.

Jag ville veta om jag hade mitt usprungliga utrymme kvar men de kunde dem inte svara på utan sa att man har det utrymme man blivit lovad i minst 90 dagar typ.

Det är det enda dumma med denna tjänst att man inte ser saldot. Men är utrymmet slut så syns inga köp under "välj" köp. Så jag tänker göra så att jag handlar allt över 300 på det kortet för om jag får större utrymme eller betalar tillbaka på de pågående kommer ju alla köp som jag kan av betala som är yngre än 90 dagar upp på det sättet kan man hela tiden maxa sin kredit. Om det är det man vill/behöver.

Ja men nu verkar det svårare
Vet inte om de bytt kreditgivare
Blev superirriterad för jag har 10000 i kredit
Betalat alla mina delbetalningar i tid
Har just nu 8000 på avbetalning
Skulle delbetala ett köp häromdagen.
Tyvärr misslyckat! De svarar att min score är sämre. Den är betydligt bättre än när jag blev beviljad dessa 10000 i början på året.
Så vet inte vad de håller på med
Upplysning från creditsafe är exakt samma som senaste delbetalning jag gjorde i november

Tyvärr misslyckat! De svarar att min score är sämre. Den är betydligt bättre än när jag blev beviljad dessa 10000 i början på året.
Upplysning från creditsafe är exakt samma som senaste delbetalning jag gjorde i november
Så svar på din fråga är att du behöver inte betala tillbaka 2000 för att göra nya köp/delbetalningar

Mmm de verka va fula fiskar! Jag har använt deras kredit betalat av i förrtid o allt. Nu får jag inte ens beställa kortet. Har bättre förutsättningar nu! De vill nog ha folk som betalar av enligt betalplan osv. Daypay blev jag spärrad pga samma sak. Sjukt!!!

Mmm de verka va fula fiskar! Jag har använt deras kredit betalat av i förrtid o allt. Nu får jag inte ens beställa kortet. Har bättre förutsättningar nu! De vill nog ha folk som betalar av enligt betalplan osv. Daypay blev jag spärrad pga samma sak. Sjukt!!!

De vill ju tjäna pengar som alla företag men det KAN ju vara så att ju fler "kunder" de får höjjer de kraven beroende på hur stora krediter de själva har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp