• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lättare att låna hos pluskan och slantar?

L

Lånare

Gäst
Poäng: 0
har pluskan och slantar sänkt sina krav? Sökt lån där i ett års tid och alltid fått avslag. Nu fick jag ikväll helt plötsligt 30000 på slantar och 18000 på pluskan. Mina förutsättningar har inte ändrats mycket sen senaste ansökan, möjligtvis att någon förfrågan fallit bort. Men har, såvitt jag vet, fortfarande låga 2 i bisnodebetyg. Dock utan anmärkningar men det har jag varit tidigare också.
Jaja, jag är nöjd. Nu kan jag lösa bort en del smålån!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Jag har sökt med 5 i Bisnode-betyg hos Pluskan för 2 veckor sedan och jag har sökt på Slantar månaden innan med 4 i Bisnode AVSLAG båda gånger.
Både Pluskan och Slantar har inte alls lätta krav och dom tar Bisnode.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Hur var dina förutsättningar i övrigt när du ansökte?

har pluskan och slantar sänkt sina krav? Sökt lån där i ett års tid och alltid fått avslag. Nu fick jag ikväll helt plötsligt 30000 på slantar och 18000 på pluskan. Mina förutsättningar har inte ändrats mycket sen senaste ansökan, möjligtvis att någon förfrågan fallit bort. Men har, såvitt jag vet, fortfarande låga 2 i bisnodebetyg. Dock utan anmärkningar men det har jag varit tidigare också.
Jaja, jag är nöjd. Nu kan jag lösa bort en del smålån!
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Såg på upplysningskopian nu att jag gått upp till en 3a så var väl därför jag blev beviljad.
Årsinkomst 400 000 inga anmärkningar men typ 50 förfrågningar senaste året.
Vad har du för betyg på min upplysning? De skiljer alltid från betyget i upplysningen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Hej, X x
Vi är mycket glada att Du har valt ett lån från Slantar.nu. Vi har nu godkänt din låneansökan med nummer X

Ditt lån kommer inom kort att betalas ut och finnas på ditt bankkonto inom ett par bankdagar. Vänligen notera att utbetalningstiden kan variera på grund av helgdagar och bankens överföringstid.

Tack för att du valt Slantar.nu!
Med vänliga hälsningar
Slantar.nu




Hahaha, detta var riktigt sjukt. ALLTID fått avslag innan. Tack @Kexx och trådskaparen! När tror ni jag har pengarna?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Grattis Terry!

Vad hade du hos Bisnode? Visst var det 4?

Hej, X x
Vi är mycket glada att Du har valt ett lån från Slantar.nu. Vi har nu godkänt din låneansökan med nummer X

Ditt lån kommer inom kort att betalas ut och finnas på ditt bankkonto inom ett par bankdagar. Vänligen notera att utbetalningstiden kan variera på grund av helgdagar och bankens överföringstid.

Tack för att du valt Slantar.nu!
Med vänliga hälsningar
Slantar.nu




Hahaha, detta var riktigt sjukt. ALLTID fått avslag innan. Tack @Kexx och trådskaparen! När tror ni jag har pengarna?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp