• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Lättare att låna hos pluskan och slantar?

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Bara Bisnode.
Meddelandelån.


Dessa Slantar kan ha blivit min räddning faktiskt. Löser jag typ 50.000 till är jag klar med alla privata aktörer och samtidigt som jag amorterat ner/bort en rad usla aktörer.

Mycket förvånande jag beviljades. Förstår inte hur det gick men gick gjorde det....

Trodde först tråden var reklam av dessa bolag men det visade sig vara sant!

Najs!!! Slantar är ett ”bra” lån! Har haft mitt ca 1 år, aldrig några problem. Synd att man inte kan ta ut det man betalar in, men på sikt är det ju bra, dock inte när det krisar dock hehe
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Jag fick min upplysningskopia av Slantar nu - Jag hade betyg "3"
 
G

Greddooo

Gäst
Poäng: 0
Vi skall ge varandra tips å råd!

Fick på slantar 30k och sen månaden efter på Pluskan 30k... så det räddade mig ekonomi. Inget inkasso ingenting så skönt! Provade Untie Privatlån och hoppades på få samma resultat eftersom det är samma koncern MEN
fick avslag eftersom dom kikar Betalföreläggande. Så ett tips innan ni gör samma sak som jag :)
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Grattis! Vad hade du för förutsättningar hos Bisnode?

Vi skall ge varandra tips å råd!

Fick på slantar 30k och sen månaden efter på Pluskan 30k... så det räddade mig ekonomi. Inget inkasso ingenting så skönt! Provade Untie Privatlån och hoppades på få samma resultat eftersom det är samma koncern MEN
fick avslag eftersom dom kikar Betalföreläggande. Så ett tips innan ni gör samma sak som jag :)
 
A

Ano

Gäst
Poäng: 0
Sökte precis på slantar...skrev in uppgifter och signerade med BankID och sen kom jag bara till min sida utan nått som helst besked? Mysko!
Fick ni svar direkt?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp