• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lättare att låna hos pluskan och slantar?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nolimit

Kunnig medlem
Poäng: 327
Blev medlem
2 April 2019
Meddelanden
262
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Avslag på 80k hos Untie. Sökte på 50k och fick svar att dom behöver titta närmare på vissa uppgifter och återkommer om ett dygn. Blir troligen avslag där också...

Har ingen aning om hur min Bisnode ser ut nu. Har provat flera ggr hos pluskan mfl på olika belopp och vet inte hur det påverkar betyget där. Har än så länge bara fått en upplysning från untie lending så antar att slantar, pluskan och untie tittar på samma ff.

Har angett att mina övriga lånekostnader är 3k per månad. På min upplysning syns mitt underskott av kapital på ca 75k motsvarande ca 6k per månad. Vet inte hur mycket dom hänger upp sig på detta.

Avslag på 50k hos Untie men beviljad 20k med samma ränta som slantar över 5år. Räddar denna månaden. Tack @Terry_!
 
Å

återkommande gäst

Gäst
Poäng: 0
30000 på Pluskan med 3 bisnode, har blivit nekat många gånger tidigare. Har dock ingen förfrågan på Bisnode sedan maj om det nu spear roll.
 

Ravine

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
21
Poäng
102
Fattar fan ingenting, alltid fått avslag från slantar men gjorde ett desperat försök igen å fick 10 k beviljat. Haha.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp