Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån av remember väntar på utbetalning

Hejjjj
Efter 3 långa år med anmärkning( ej spelberoende) utan annat kom i livets svåra väg....idag fick jag beviljat lån på 240 000kr.
re:member blev det.
Sökte via Direkto , fick flera erbjudanden och tog det bästa ränta Lendify tror hette....men nähe de kollade mitt konto och såg att jag hade ett avbröt i mitt jobb på 6 veckor. Fick avslag!!!
Sökte via Advisa fick flera erbjudanden, tog re:remember , fick den och gick sååå smidigt. Väntar på utbetalning!

Hade då provanställning i april, men i maj skickades jag hem i 6 veckor då stämplade a kassa. De såg det på mitt konto. Spelar ingen roll om jag hade nu fast och bra lön.
Nu har jag fått lån hos re:member på 240 000kr!

Sökte i måndagskvällen fick info om utbetalning igår så idag kommer de på konto. Kunde logga in på deras app och se att lånet är upplagd där .
så smidig och enkel app har de

Sökte i måndagskvällen fick info om utbetalning igår så idag kommer de på konto. Kunde logga in på deras app och se att lånet är upplagd där .

Fick du det beviljat direkt? Vilken tid i går fick du besked om utbetalning?

Grattis till lånet! Jag gjorde precis samma process via advisa och signerade/godkände Remember-lånet igår. Idag fick meddelande om att lånet är klart och betalas ut inom 3-5 dagar. Men du fick ett meddelande om att det hade betalats ut om jag förstår rätt? Fick du isåfall in pengarna redan idag?

Har inte fått än, men imorgon blir det av säkert
Du kan ladda ner appen och kolla hur lånet är upplagd...grattis!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp