• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

lån till bil

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Funderar på att privatleasa en vw eller bmw med då jag hört att de bara tar bisnode. Jag dock lite många förfrågningar på bisnode. Pratade du med bilhandlaren eller vw finans innan och förklarade läget med anmärkningen? Jag har inga anmärkningar ska väl tilläggas.

Jajamen jag pratade med Dom, och hon tjejen på finans så att hon inte trodde det var några som helst problem med en Anmärkning, det är ju trots allt inte nåt du äger själv.. betalar du inte så tar dom ju bilen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Jajamen jag pratade med Dom, och hon tjejen på finans så att hon inte trodde det var några som helst problem med en Anmärkning, det är ju trots allt inte nåt du äger själv.. betalar du inte så tar dom ju bilen

Och den processen tar sin lilla stund
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Tack för bra svar!
Får besöka lokala vw handlaren.
Nån son vet om månadskostnaden mastodont-ökar om man vill ha 2000 mil per år istället för standard 1500?
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Tack för bra svar!
Får besöka lokala vw handlaren.
Nån son vet om månadskostnaden mastodont-ökar om man vill ha 2000 mil per år istället för standard 1500?

Jag har en passat sportscombi.. med 1500 mil/år och en hel del extra utrustning, betalar 3700 ca /månad
 
S

surtläge

Gäst
Poäng: 0
Jag har kollat på bytbil och hittat en enda automat (bekvämt, i know) under 50k i mitt län. Automat var den darling jag ville hålla på så långt som möjligt. I alla fall, den bilfirman har följande finansmöjligheter: svea ekonomi, handelsbanken, santander och wasa kredit.

Känns som jag ligger illa till hos santander efter att ha haft ett gravt misskött (ej med anmärkning, men ständigt sent) lån på 50k som jag sen betalade av i klump för 3 år sen. Hade ett lika illa lån hos wasa kredit på 15k som jag pröjsade av i klump vid samma tillfälle.

Tror ni jag har nån chans med de förutsättningar jag nämnde först i tråden? Möjlighet till 0 kontantinsats står det och då kommer ju funderingar om att det kanske är bra att ta det och plöja in den tänkta kontantinsatsen på nått av mina lån med hög månads betalning. beslut beslut. :eek:
 
S

surtläge

Gäst
Poäng: 0
Glömde skriva den kostar 44 000 och kan nog lägga upp till 20 000 kontant beroende på vad jag får från försäkringsbolaget.
 
S

surtläge

Gäst
Poäng: 0
Det blev nej på en bil för 42000. Trots redo lägga 20000 kontant.
 
S

surtläge

Gäst
Poäng: 0
Bilfirman tog Wasa kredit. Gick inte ens med medsökande så är nog bränd där.

Lyckats ro ihop 20k genom mina evigt sjyssta föräldrar. Pröjsar tillbaka 2500/månad. De sa 1000, men vill bli av med det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp