Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån trots skuldsaldo

Finns det ngt företag som godkänner en låneansökan trots skuldsaldo hos Kronofogden?

nej skuldsaldo gör det jättesvårt,jag får inte ens smslån.jag har även prövat bluestep en gång i tiden för köp av bostad det gick inte utan då måste jag lösa skuldsaldot först.jag får iallafall inte lån någonstans pga skuldsaldot.

nej detta är om man har anmärkning.skuldsaldo innebär att man har skulder hos kfm som utmäts.men annars är svea lite lättare få lån hos om man har anm eller bara mycket lån som man vill lösa.räntan är skyhög men kanske bättre det.

jag hade en skuld hos kronefogden på 50000 så fick lån hos svea för att lösa det men räntan är 22 %, samt en väntetid på 4 månader så är glad idag :)

Va hur lyckades du? Jag får bara avslag från dom hela tiden. Kan bero på alla mina uc kanske.

jag hade en skuld hos kronefogden på 50000 så fick lån hos svea för att lösa det men räntan är 22 %, samt en väntetid på 4 månader så är glad idag :)

Ringde dom din arbetsgivare också? Vill ju veta kontaktpersoner på din arbetsplats.

gick nog mer på min årsinkomst sant fast anställning fick skicka in anställningsbevis från mitt jobb till svea fick inga pengar handen dom betalade skulden hos fogden, det var deras krav, dom ringde inte arbetsgivarern, är bäst att ringa dom först innan man gär en sökning på lån och berätta sin situvastion att man vill verkligen ta tag i sin ekonomi gjorde jag

gick nog mer på min årsinkomst sant fast anställning fick skicka in anställningsbevis från mitt jobb till svea fick inga pengar handen dom betalade skulden hos fogden, det var deras krav, dom ringde inte arbetsgivarern, är bäst att ringa dom först innan man gär en sökning på lån och berätta sin situvastion att man vill verkligen ta tag i sin ekonomi gjorde jag

Vad menar du med väntetid?

Har man skuldsaldo hos fogden så får man gå via skuldfinansering hos svea men väntetiden då var för mig 4 månader pga att det är många som söker det . man får då det speciallånet som dom har, men skuldsaldot får inte överstiga 50000 hos fogden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp