Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bra att det finns några begränsningar, det ska du vara glad för. Det fanns det inte förr. Då kunde man skuldsätta sig djupt på det sättet för många år framåt. Det finns antagligen skäl och det ska du tacka för.
Det är bolagen som begränsade mig som jag kan berömma idag efter att ha hamnat i skiten sedan slutet av 2013.
Dessa satte en gräns på 2000-3000:- för mig, det är också dessa som kunde få igen sina pengar eller få dom kort efter genom avbetalningsplaner. Resten som inte satte gränser och inte har seriös kreditgivning har satt både sig själva och mig i stora problem.
En fråga om onea,när jag loggar in på min sida där så står det tillgänglig kreditgräns 30 000
betyder det att jag är beviljad att låna den summan,och gör de alltid ny upplysning på befintliga kunder?? Har inget lån där nu,sist jag lånade var 2013 som sen gick till kfm,nu betalt! Kan man låna där med skuldsaldo?