Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Lånforum v4 – Vad vill ni förbättra?

Hej på er! Sitter med en uppgradering av forumet "under the hood".

När jag ändå är igång:

Är det någon funktion ni saknar på forumet?

Om du fick fixa en teknisk grej på Lånforum – vad skulle det vara?

Allt från små irritationsmoment till större grejer är intressant.

Jag personligen saknar inga funktioner, dock tycker jag att gränssnittet (tror det kallas så) kanske behöver uppdateras, alltså själva utseendet :)

Förbjud AI. Det är så oerhört tröttsamt när 100% utav ett inlägg är AI-skrivna. Vi har skribenter här som uteslutande använder sig utav AI.

Jag personligen saknar inga funktioner, dock tycker jag att gränssnittet (tror det kallas så) kanske behöver uppdateras, alltså själva utseendet :)
Tack för feedback. Vilket annat forum tycker du utseendemässigt ser bäst ut?

Förbjud AI. Det är så oerhört tröttsamt när 100% utav ett inlägg är AI-skrivna. Vi har skribenter här som uteslutande använder sig utav AI.
Vi kan börja med en regel. Sen en automatisk check vore nått. Kan dock bli rätt dyrt, då AI måste läsa igenom ALLT som skrivs. Alternativt får du bli anmälaren och AI domaren :)

Inför en "AI Skräp" knapp likt LinkedIn.

Tack för feedback. Vilket annat forum tycker du utseendemässigt ser bäst ut?
Brukar inte hänga på några andra forum bortsett från Reddit så har inga idéer tyvärr. Vet inte om det finns redan men gärna om man kan införa ett mörkerläge då jag mest läser här på kvällar/nätter. Blir väldigt starkt med vita bakgrunden :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp