Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånforum v4 – Vad vill ni förbättra?

Vet inte om det är "by design" eller om det är en bugg.

Under "Senaste inläggen" så är alla trådar från kategorin Hjälp! (KFM) under övrigt exkluderade.
Trots det så är det den kategorin som har flest antal meddelande "Meddelanden 115.5 K"

för att förklara:

Trådar från denna kategori:

1787217940280.png

Syns inte under "senaste inläggen" när någon skriver:

1787217969001.png

Ett förbättringsförslag kan vara att utöka "senaste inläggen" från ex 10 inlägg till 12-13-14-15 inlägg vad som känns bra designmässigt och inkludera Hjälp! (KFM). Blir det inte bra går det alltid rolla tillbaka i framtiden.

Edit: sen som nedan skriver - behåll vanliga sök men lägg gärna till en sökfunktion i trådarna hade vart kanon

Senast ändrad:
Jag hade också önskat ett mörkare tema, sen kan jag även sakna att man ska kunna söka efter visst ord / person i en tråd.
En tråd kanske har blivit 68 sidor, och jag vet att nån skrev nånting om det jag söker i den tråden, så vore de skönt o kunna söka fram direkt än att söka på alla forumets trådar :)

Jättebra förslag här. Söka i tråd har jag aldrig tänkt på innan. Var hade ni tänkt placera den funktionen? @Anam @LånaUtanPapper . Känns något special så längst upp känns inte rätt då alla får scrolla förbi de

Mörkt läge fixat (lokalt för nu). Tacka AI för det.

6281.jpg

Bilagor

• Screenshot_20260820_142312_Chrome.jpg
    Screenshot_20260820_142312_Chrome.jpg
    339.6 KB · Visningar: 5
  • Screenshot_20260820_143057_Chrome.jpg
    Screenshot_20260820_143057_Chrome.jpg
    2.3 MB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Jättebra förslag här. Söka i tråd har jag aldrig tänkt på innan. Var hade ni tänkt placera den funktionen? @Anam @LånaUtanPapper . Känns något special så längst upp känns inte rätt då alla får scrolla förbi de
1787229230117.png

Till höger om där man väljer sida och "Nästa" kanske? Istället för "sök" kanske det dock ska förtydligas och stå "Sök i tråd" Eller det kanske man förstår att det inte är samma sök som sök i forum?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp