Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lite tankar och tips behöver jag, behöver 20000 kr

varit sjukskriven pga stroke en tid är nu tillbaka på 100% men det har tyvärr skadat min ekonomi en del precis när jag börjat fått rätt på den.
Har
456000 inkomst
Blanco 411000
50000 i krediter uppdelat på 12 st
3 förfrågningar och de försvinner inte förrän oktober
inga anmärkningar
har 6,2 i kreditvärdighet (hade 5,3 häromdagen ingen aning varför det höjts har inte gjort något speciellt och inga frågor som registrerats hos uc utan att registreras sedan i Januari)

Hade behövt minst 20000 för att vända lite, smartast hade såklart varit att samla en del av krediterna i samlingslån och bli av med dem. Kan tyvärr inte vänta och måste göra något testade frogtail men där fick jag bara 5000 så det var dumt frågan är vad kan jag göra, behöver råd

När det var som värst för mig så var det bara credway som godkände mig, de gjorde en manuell bedömning under tider jag ansökte där man chattade med dem samtidigt, upp till 30.000kr där.

Hmm, detta var skumt.
Hur kan du ha så dåligt kreditbetyg med 0 anmärkningar bara 3 förfrågningar och en så hög inkomst?

Hmm, detta var skumt.
Hur kan du ha så dåligt kreditbetyg med 0 anmärkningar bara 3 förfrågningar och en så hög inkomst?
Hade 5 förfrågningar tidigare 2 försvann nyligen, antar att det är för krediten är utnyttjad, men vet inte förstår inte varför det har ändrats sista veckan heller även om det varit körning har jag inte gjort något och minskat blanco med 23000 på 3 månader

Kollade nyss mitt UC nu på 5,8 har inte gjort något alls förstår inte detta alls. Är det ens värt att prova Lendo igen med 90000 för att få undan allt? Eller tror ni det är helt kört?

Kollade nyss mitt UC nu på 5,8 har inte gjort något alls förstår inte detta alls. Är det ens värt att prova Lendo igen med 90000 för att få undan allt? Eller tror ni det är helt kört?

Testa om du inte kan hålla ut till oktober

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp