- Meddelanden
- 143
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 157
varit sjukskriven pga stroke en tid är nu tillbaka på 100% men det har tyvärr skadat min ekonomi en del precis när jag börjat fått rätt på den.
Har
456000 inkomst
Blanco 411000
50000 i krediter uppdelat på 12 st
3 förfrågningar och de försvinner inte förrän oktober
inga anmärkningar
har 6,2 i kreditvärdighet (hade 5,3 häromdagen ingen aning varför det höjts har inte gjort något speciellt och inga frågor som registrerats hos uc utan att registreras sedan i Januari)
Hade behövt minst 20000 för att vända lite, smartast hade såklart varit att samla en del av krediterna i samlingslån och bli av med dem. Kan tyvärr inte vänta och måste göra något testade frogtail men där fick jag bara 5000 så det var dumt frågan är vad kan jag göra, behöver råd
Har
456000 inkomst
Blanco 411000
50000 i krediter uppdelat på 12 st
3 förfrågningar och de försvinner inte förrän oktober
inga anmärkningar
har 6,2 i kreditvärdighet (hade 5,3 häromdagen ingen aning varför det höjts har inte gjort något speciellt och inga frågor som registrerats hos uc utan att registreras sedan i Januari)
Hade behövt minst 20000 för att vända lite, smartast hade såklart varit att samla en del av krediterna i samlingslån och bli av med dem. Kan tyvärr inte vänta och måste göra något testade frogtail men där fick jag bara 5000 så det var dumt frågan är vad kan jag göra, behöver råd