Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Jasså var det därför de strulade!! Suck :D sökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?

Jasså var det därför de strulade!! Suck :D sökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?

Det var 10.000 jag kunde låna när dom noterade min förra betalning!

Jag fick låna 2000 förra månaden, betalade tillbaka hela lånesumman på 2060, fick låna 2500 den här månaden... en liten höjning men hade behövt mer.

Terry fick du mejl eller sms när dom hade registrerat betalningen, och sökte därefter?

Betalade in hela nu och hoppas kunna få ansöka om större lån imorgon.

Loggade in på mitt konto.

Fick på samma summa igen, 3500 med 35 i score hos Creditsafe.

Fick på samma summa igen, 3500 med 35 i score hos Creditsafe.
Och du hade återbetalat den summan tidigare? Hade du återbetalat hela summan på en gång eller delbetalat den?
Verkar vara svårt att få höjning. Hmm
Eller så vill dem att man delbetalar först?

Återbetalade allt i ett svep efter 25 dagar cirka. Fick 3500 då, och samma nu.

Jag kan inte ens se min faktura där nu. Märkligt.

Får man inte höjt belop efter återbetalning hos dessa skojjare? Vad är det då för mening

Betalat tillbaka 10 lån hittills fan och får fortfarande inte låna över 6.000

Har någon fått kontakt med bolaget?? Telefonnumret på hemsidan fungerar inte och ingen svarar på mail. Vad är detta för oseriösa skojare??

Har någon fått kontakt med bolaget?? Telefonnumret på hemsidan fungerar inte och ingen svarar på mail. Vad är detta för oseriösa skojare??
Jag har fått svar på mail tidigare. Hur länge sen skicka du mailet?

Jag har ringt dom och fått tag på dom.

Nån som betalt ytterligare en gång och fått högre kredit efter det?

Någon som förlängt mer än en gång? Står att det bara går att göra en gång. Men på fakturan finns alternativet kvar

Ni lastar pengar mellan varann, sedan när detta skitbolag fått in nog pengar får ni en tusenlapp till

En fråga... MÅSTE man ha återbetalat HELA lånet för att ha chans till höjning eller räcker det om man delbetalar ett par gånger och sköter betalningarna?

För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

Fyfan vad seriösa alla är :D:D

Nu fick jag faktiskt äntligen låna lite mer!
Fick 12.000 (alltid 6.000 innan).

Ger mig duktigt med andrum!

Snarare 10 gånger :D

Lånade 6000 - betalade tillbaka 6600 och så om och om igen :D
Först nu fick jag höja beloppet!

Precis. 12.000
Detta var första gången jag fick låna över 6.000

Fick sms nu att min kredit är återbetald. Mer än jag visste det hahaha.

Kan du söka nytt då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp