J
JT266
Gäst
Poäng: 0
Jasså var det därför de strulade!! Suck
sökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?
sökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
sökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?Jasså var det därför de strulade!! Sucksökte du 10 000 på nytt eller la de in manuellt?
Det var 10.000 jag kunde låna när dom noterade min förra betalning!
@Terry_ hur lång tid tog de innan du kunde se din inbetalning ?
Standard ett dygn typ.
Terry fick du mejl eller sms när dom hade registrerat betalningen, och sökte därefter?
Betalade in hela nu och hoppas kunna få ansöka om större lån imorgon.
Hur har ni fått fakturan?
Inget hem iallafall!
Och du hade återbetalat den summan tidigare? Hade du återbetalat hela summan på en gång eller delbetalat den?Fick på samma summa igen, 3500 med 35 i score hos Creditsafe.
Jag har fått svar på mail tidigare. Hur länge sen skicka du mailet?Har någon fått kontakt med bolaget?? Telefonnumret på hemsidan fungerar inte och ingen svarar på mail. Vad är detta för oseriösa skojare??
Fick påminnelse skickad i vanligt brev förra veckan. MED FRIMÄRKEJag har fått svar på mail tidigare. Hur länge sen skicka du mailet?
För närvarande har vi tekniska störningar som kan leda till att beloppen som visas på din profil är felaktiga samt att inbetalningar inte registreras korrekt. Vi arbetar för fullt för att lösa dessa problem så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt överseende.

Du fick låna 6000 två ggr och betala tillbaka det och sen 12.000?Nu fick jag faktiskt äntligen låna lite mer!
Fick 12.000 (alltid 6.000 innan).
Ger mig duktigt med andrum!
Så du betalade tillbaka 6000 10 ggr? 😛😱Snarare 10 gånger![]()
Oj många gånger. Inte värt det för min del då.Lånade 6000 - betalade tillbaka 6600 och så om och om igen
Först nu fick jag höja beloppet!

Lånade 6000 - betalade tillbaka 6600 och så om och om igen
Först nu fick jag höja beloppet!

Vad fick du höja till?![]()
Nu fick jag faktiskt äntligen låna lite mer!
Fick 12.000 (alltid 6.000 innan).
Ger mig duktigt med andrum!