1
122221122
Gäst
Poäng: 0
Får ett rött kryss i rutan för clearing. Har Swedbank och står att man ska skriva alla 5 siffror?
F
Fedd
Gäst
Fick 4000 i förmiddags! Sköt er lån nu så att vi får upp 20.000 snart! 
Skit bra lån!

Skit bra lån!
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
- Meddelanden
- 288
- Mottagna reaktioner
- 102
- Poäng
- 307
- Meddelanden
- 753
- Mottagna reaktioner
- 196
- Poäng
- 387
Sorry för sent svar, men fick ett mail och mitt kontonummer hade blivit fel, det jade försvunnit en siffra, men vinlöste det per mail, snabbtFick du nåt besked efter du kompletterat? Vad behövde du komplettera med?

- Meddelanden
- 201
- Mottagna reaktioner
- 64
- Poäng
- 197
När jag kollade mitt kontonummer så hade en siffra också trillat bort så mailade och dom ändrade det på 5 min efter jag skrev mailet.Sorry för sent svar, men fick ett mail och mitt kontonummer hade blivit fel, det jade försvunnit en siffra, men vinlöste det per mail, snabbt![]()
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 542
- Poäng
- 627
Sorry för sent svar, men fick ett mail och mitt kontonummer hade blivit fel, det jade försvunnit en siffra, men vinlöste det per mail, snabbt![]()
Samma här...fick du nåt mer besked efter eller kom pengarna bara?
- Meddelanden
- 2 689
- Mottagna reaktioner
- 1 135
- Poäng
- 927
Ingen ny aktör, lånet hette paxo tidigare.
Samma bolag, inte varit aktivt på något år bara.
Ser ut att plundrats av ägaren 2015-16 och igång nu igen. (Antagande, orkar inte gå in djupare i bolaget för att se vart pengarna tog vägen)
Samma bolag, inte varit aktivt på något år bara.
Ser ut att plundrats av ägaren 2015-16 och igång nu igen. (Antagande, orkar inte gå in djupare i bolaget för att se vart pengarna tog vägen)
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
- Meddelanden
- 2 689
- Mottagna reaktioner
- 1 135
- Poäng
- 927
Gissningsvis har pengarna han plundra bolaget på gått till fastigheter

F
Fedd
Gäst
Nu spekulerar ni en massa... det är ju era fantasier som satt er i skiten!
L
Lånare
Gäst
Får ett rött kryss i rutan för clearing. Har Swedbank och står att man ska skriva alla 5 siffror?
Samma för mig - nån som vet varför det blir så?
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
okej, bra om man endast tar lånet en gång och betalar tillbaka inom 30 dagar.
men flera av er vill kunna höja, och då gärna till 20000, har ni sett hur mycket den effektiva räntan blir?
94,76% äckligt dyrt, många av er har väl så dålig kreditvärdighet så att ni inte kommer få på hela beloppet, räkna då med över 200% ränta
men flera av er vill kunna höja, och då gärna till 20000, har ni sett hur mycket den effektiva räntan blir?
94,76% äckligt dyrt, många av er har väl så dålig kreditvärdighet så att ni inte kommer få på hela beloppet, räkna då med över 200% ränta
L
Lånare
Gäst
Är det någon fler som har problem med clearingnummer för swedbank (5 siffror)? Får rött kryss. Nån som vet varför och vad det beror på?
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 542
- Poäng
- 627
Är det någon fler som har problem med clearingnummer för swedbank (5 siffror)? Får rött kryss. Nån som vet varför och vad det beror på?
Verkar som dom haft strul med Swedbank....en siffra i clearingnr försvann för mig. Bara mailade dom så fixade dom det åt mig k alla fall.
L
Lånare
Gäst
Verkar som dom haft strul med Swedbank....en siffra i clearingnr försvann för mig. Bara mailade dom så fixade dom det åt mig k alla fall.
Ok, för mig går det inte att slutföra ansökan då det blir rött kryss för clearingnummer. Men har mailat dem så får se om de kan gå in och fixa det åt mig på något vis. Får väl vänta till i morgon.
- Meddelanden
- 753
- Mottagna reaktioner
- 196
- Poäng
- 387
Jag hade det maialde vara vilket som var det korrekta sp löste de detÄr det någon fler som har problem med clearingnummer för swedbank (5 siffror)? Får rött kryss. Nån som vet varför och vad det beror på?
- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Samma för mig, även om jag tog det med dem via tfn istället för mail. Det gick smidigt att rätta till.
- Meddelanden
- 2 689
- Mottagna reaktioner
- 1 135
- Poäng
- 927
okej, bra om man endast tar lånet en gång och betalar tillbaka inom 30 dagar.
Blir vanliga räntan över 39% så förlorar dom licensen. Effektiva räntan kan vara högre då dom jobbar med höga avgifter. Krediten får inte kosta heller mer än det du lånat dvs gör att avbetalningsplaner aldrig kan direkt förlängas.
Nya konsument kreditlagen, helt värdelös enligt mig. Lär skicka folk snabbare till KF än någonsin.
- Meddelanden
- 2 689
- Mottagna reaktioner
- 1 135
- Poäng
- 927
Någon som vet vad det står för text på kontoinsättningen?
Har du så många insättningar ?

- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
Har du så många insättningar ?![]()
Han frågar nog inte av den anledningen

- Meddelanden
- 238
- Mottagna reaktioner
- 68
- Poäng
- 197
Han frågar nog inte av den anledningen![]()
Haha ja annars hade jag nog inte hängt här. Jag frågar enbart för att jag har ett gemensamt konto med någon annan.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Bra med massa sådana här nya, fräscha snabba och smidiga aktörer
Är lite nyfiken på om ni som driver forumet, @Lånforum.se, bedriver ngt sorts "uppsökande" verksamhet så att ni hittar nya långivare via olika kanaler som ni kan tipsa om här på forumet?
K
Kajsa
Gäst
Jag har samma problem fortfarande inget utbetalt! Blev beviljad igår
- Meddelanden
- 299
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 307
Jag vet inte ens om jag blivit beviljad. Det står att dom går igenom min ansökan och ska höra av sig så fort dom behandlat den. Fick du Kajsa upp att du blivit beviljad direkt när du sökte? Konstigt man inget hör från dom, de ska ju vara snabba och blir man beviljad så ska ju pengarna betalas ut samma dag om man söker innan en viss tid.
K
Kajsa
Gäst
ja det kom upp på skärmen att ja blivit beviljad
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Fantastiskt generöst av dem...

jag blev beviljad 200.000 direkt, men för att slippa betala ränta tills att jåg behövde pengarna så väntade jag med att signera.
efter ganska så precis en vecka då skickade dom ett mail som påminnelse att dom bara saknade min underskrift. fick känslan av att det var ett manuellt skickat mail då det var samma underskrift i mailet som när jag skickade in en fråga om autogirot
- Meddelanden
- 253
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 196
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
fan, trodde att jag svarade i en annan tråd.... glöm mitt inlägg här....Fantastiskt generöst av dem...![]()
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.