• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lumify direkt till kfm?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Tar tilllbaka det jag sa ett samtal idag. Rekord dedsutom
På eftermiddagen. Annars brukar det vara förmiddag och lunch. Stackars människor som jobbar där
Tar tilllbaka det jag sa ett samtal idag. Rekord dedsutom
På eftermiddagen. Annars brukar det vara förmiddag och lunch. Stackars människor som jobbar där haha.
Hahaha. Vad var det jag sa
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Moral of the story. UNDVIK lumify. På tok höga avgifter och räntor. Riktiga jävla jihadister som styr det bolaget. Hade jag suttit en månad den 5e med 0kr på kontot och 2 val. 8000kr hos lumify eller lösa det på annat sätt så hade jag hellre satt mig utanför Ica med en burk och fråga om mynt. Är så jävla glad att jag äntligen släpper denna skit skulden till inkasso, förhoppningsvis är man blockad där nu ett bra jävla tag
 

Jenka

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Maj 2020
Meddelanden
418
Mottagna reaktioner
225
Poäng
407
Moral of the story. UNDVIK lumify. På tok höga avgifter och räntor. Riktiga jävla jihadister som styr det bolaget. Hade jag suttit en månad den 5e med 0kr på kontot och 2 val. 8000kr hos lumify eller lösa det på annat sätt så hade jag hellre satt mig utanför Ica med en burk och fråga om mynt. Är så jävla glad att jag äntligen släpper denna skit skulden till inkasso, förhoppningsvis är man blockad där nu ett bra jävla tag
Vad har det för betydelse om du blir blockad eller inte? Det är ju knappast så att de kommer att tvinga dig att låna där igen.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Idag fick jag mitt mejl om uppsägning. Dock kan jag avbryta uppsägningen genom att betala in hela det förfallna beloppet i slutet på september. Tack, men nej tack.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
32491kr, betalar jag in 19.000 innan den 25/9 får jag behålla min kredit. Hoppas verkligen gothia kan ge mig en bra betalningsplan nu, annars är det kört. Släpper 3 stycken nu sönder måste funka iom att jag inte kan nyttja kredit för att släcka en annan.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 668
Poäng
4 477
32491kr, betalar jag in 19.000 innan den 25/9 får jag behålla min kredit. Hoppas verkligen gothia kan ge mig en bra betalningsplan nu, annars är det kört. Släpper 3 stycken nu sönder måste funka iom att jag inte kan nyttja kredit för att släcka en annan.
Det eviga pusslandet! Hur mkt hoppas du att Gothia kan gå med på att betala per månad?
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Vad har det för betydelse om du blir blockad eller inte? Det är ju knappast så att de kommer att tvinga dig att låna där igen.
För att när det är riktigt krisigt så tar man vad som erbjuds. Och eftersom det piss bolaget inte erbjuder längre så är det en win win
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Det eviga pusslandet! Hur mkt hoppas du att Gothia kan gå med på att betala per månad?
Så lite som möjligt första 6 månaderna. Gärna absolut inte mer än 1500kr då jag även släpper ytterligare ett ärende dit. Så 1500kr i 6 månader därefter kan jag höja.
tror du att det blir omöjligt?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp