• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lyxfällan S28 E10

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
"Det är inte bara skridskor. Det är konståkning. Det är skillnad."
Men det är det ju! Ena har du en klänning och andra inte!

Skämt o sido, var skrämmande många ursäkter.
Jag har också varit sjukskriven men fan inte riktade jag in mig på en dyr rehabilitering, det är en ren undanflykt för hon tycker om det.

Jag lider av en typ av muskelskada i båda mina ben (kronisk compartmentsyndrom för den nyfikne) så jag kan bokstavligen inte gå längre sträckor och jogga är bara glömma (inte ens 5min det tar till kontoret, men nu jobbar vi hemifrån så whatever) men cykla kan man göra, löpband (som dom hade t o m) osv. Nä jag tror inte på det där.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Att rädda huset så nära inpå auktion är däremot inte så ovanligt
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Skrämmande avsnitt... de flesta vaknar väl upp när man får se allt svart på vitt! Mamma betedde sig som en trotsig tonåring och pappan var ju bra överkörd.

undrar hur viktigt det kan vara med hobbys och bilar :/
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
899
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Tydligen gick det bra för dom efter detta om man ska tro på intervjun med kvinnan i Aftonbladet. Flera uppdrag med byggfirman och har nu 3 anställda. (Snart uppdrag för ett år framöver). Dom hoppas vara skuldfria 2022 (Antar dom inte tänker på bolånet då).

Hoppas det stämmer för barnens skull.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Tydligen gick det bra för dom efter detta om man ska tro på intervjun med kvinnan i Aftonbladet. Flera uppdrag med byggfirman och har nu 3 anställda. (Snart uppdrag för ett år framöver). Dom hoppas vara skuldfria 2022 (Antar dom inte tänker på bolånet då).

Hoppas det stämmer för barnens skull.

Borde ju gå att kolla upp på Allabolag. Men hey, all reklam är bra reklam dom kanske nu får ännu mer jobb tack vare att folk fick upp ögonen för deras verksamhet. Tyckte mer synd om karln i familjen, kvinnan kändes som en häxa.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Borde ju gå att kolla upp på Allabolag. Men hey, all reklam är bra reklam dom kanske nu får ännu mer jobb tack vare att folk fick upp ögonen för deras verksamhet. Tyckte mer synd om karln i familjen, kvinnan kändes som en häxa.
Gjorde det precis men såg inga siffror, det är ju nystartat. Däremot har dom en fin instagram.... (pabyggfirma) Julia är VD

Ja haha riktig häxa fy. Körde över han med en ångvält.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Tydligen gick det bra för dom efter detta om man ska tro på intervjun med kvinnan i Aftonbladet. Flera uppdrag med byggfirman och har nu 3 anställda. (Snart uppdrag för ett år framöver). Dom hoppas vara skuldfria 2022 (Antar dom inte tänker på bolånet då).

Hoppas det stämmer för barnens skull.
har du länk till intervjun?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp