Hej. Jag undrar om det finns någon långivare som beviljar väldigt lätt? Har inga smslån men massa andra krediter och lån. Har ansökt hos några olika men får avslag. Finns det nåt bolag som lånar ut lättare? Har inga anmärkningar
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Kan du lista de du har? Lättare att ge förslag dåHej. Jag undrar om det finns någon långivare som beviljar väldigt lätt? Har inga smslån men massa andra krediter och lån. Har ansökt hos några olika men får avslag. Finns det nåt bolag som lånar ut lättare? Har inga anmärkningar

- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 922
- Poäng
- 787
Ferratum är ganska lätta att få. Sen är fairlo också bra om du har inkomst på minst 130 000 kr.Hej. Jag undrar om det finns någon långivare som beviljar väldigt lätt? Har inga smslån men massa andra krediter och lån. Har ansökt hos några olika men får avslag. Finns det nåt bolag som lånar ut lättare? Har inga anmärkningar
Har credway, nordax, Swedbank, qliro , merax, credento, ikano bank. Har ca 800000 kr i skulder. Har nog fairo också på 20000kr.
Inkomst 350000 / år.
Inkomst 350000 / år.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Viaconto, Daypay, förskottslön.Har credway, nordax, Swedbank, qliro , merax, credento, ikano bank. Har ca 800000 kr i skulder. Har nog fairo också på 20000kr.
Inkomst 350000 / år.
Ok tack. Är det bättre att söka en mindre summa eller högre. Vilket beviljar dom säkrast?
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Personen är väl säker på att denne har Fairlo men osäker på summan..Har "nog"?
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Om betalningarna sköts då bör du väl kunna höja Fairlo? Innan du tar ett nytt lån, skulle hellre testa minska utgifterna. Kontakta ikano och fråga om du kan betala bara ränta under 6 månader.Har credway, nordax, Swedbank, qliro , merax, credento, ikano bank. Har ca 800000 kr i skulder. Har nog fairo också på 20000kr.
Inkomst 350000 / år.
Ok ska ringa till dom. Fairlo har jag ännu inte betalat avbetalat på ännu det blir första månaden nu. Men ni ser ingen möjlighet till lite större summa nånstans. Skulle behöva ungefär 60000 kr..
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Om du verkligen har 800k i skulder skulle jag inte på något sätt rekommendera låna mer. Du måste tänka långsiktigt och komma ur detta.Ok ska ringa till dom. Fairlo har jag ännu inte betalat avbetalat på ännu det blir första månaden nu. Men ni ser ingen möjlighet till lite större summa nånstans. Skulle behöva ungefär 60000 kr..
Nej jag vet men kan inte betala mina räkningar nästa månad därför behöver jag låna. Sen kommer skattepengarna och jag kommer ikapp .. Kämpar på med att lösa denna sliten jag har satt mig i..Om du verkligen har 800k i skulder skulle jag inte på något sätt rekommendera låna mer. Du måste tänka långsiktigt och komma ur detta.
- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Börja nu. Gå igenom alla räkningar och fråga om du kan vänta till skattepengarna kommer. Jämkar du? Om inte, sök jämkning bums. Bör kunna få ut fler tusenlappar i månaden. Kontakta ikano och alla andra lånegivare om betalningsfri månad mm. Du kommer inte att kunna låna mera på din lön. Istället kommer du att ytterligare förstöra din kreditvärdighet. Det finns bara 2 vägar att gå, minska utgifterna eller höja inkomsterna. Skulle rekommendera att kontakta skuldrådgivare i din kommun och med hens hjälp få fram en långsiktig plan. Detta är ingenting man löser genom en skatteåterbäring.Nej jag vet men kan inte betala mina räkningar nästa månad därför behöver jag låna. Sen kommer skattepengarna och jag kommer ikapp .. Kämpar på med att lösa denna sliten jag har satt mig i..
Lycka till! Vi hejar!
Få jag jobbar på timmar så vet jag inte om det går att jämka? Hur gör jag isf? Ok har dom flesta lånen på autogiro så vet inte om jag hinner kontakta dom innan dom drar. Men ska försöka. Tack för allt stöd ni är fantastiska verkligen.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.