• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Medlemslån - ta lån med fackförhandlade lånevillkor

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Herre gud. JAAAAA! Jag chansade hej vilt och det var på målsnöret, men jag är beviljad ett medlemslån hos SEB på 350K. Gjorde en ansökan på deras hemsida utan att logga in, för då fanns alt att lösa andra lån. Sedan ringde jag upp nyss för att kolla varför man inte kunde ange detta när man loggat in. Passade då på att göra klart ansökan i luren. Mina kortkrediter syns inte på UC:n att de är avslutade. Så först nekade dom och sa att jag har för mkt beviljat. Då förklarade jag att det var uppsagt & avslutat helt men att det inte syns ännu och att jag idag bara har 60K beviljat och inte 160K som dom trodde. Efter lite lirkande så fick jag iaf hjälp. Känslan är HEEEEEELT OBESKRIVLIG! :D Så sjukt lycklig. Jag har idag totala blancolån på 380K så jag får lösa det sista lånet på 30K själv, men det går fort nu när månadskostnaden sjunker ännu mer.
Ska tillägga att jag inte ens betalat första månaden på mitt Norwegianlån som är alldeles färskt som jag löser direkt. Känns smått overkligt.
Jag passade på att chansa när min score ändå var nere på 0,8. Kände att jag hade kunnat söka om 6 månader om det inte hade gått vägen.
STORT GRATTIS Krona:):):):) vilken ny månadskostnad får du efter du löst BN?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krona

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
4 Juli 2015
Meddelanden
129
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Tack =) 4900 kr/mån betalar jag i 7 år. Sen är jag skuldfri. Men nu kan jag äntligen börja spara. Det första jag ska spara ihop till är en resa till mig och barnen som jag aldrig varit längre bort än Danmark med. Känslan att kunna lägga undan pengar & veta att man cashar resan på några månader är overklig :) Känns smått genant att man vrålar ut sin glädje, när så många kämpar. Men jag har själv varit där. La när det var som värst 16000 i månaden på mina lån.
 

snowman

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
5 Januari 2013
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
33
Poäng
137
Tack =) 4900 kr/mån betalar jag i 7 år. Sen är jag skuldfri. Men nu kan jag äntligen börja spara. Det första jag ska spara ihop till är en resa till mig och barnen som jag aldrig varit längre bort än Danmark med. Känslan att kunna lägga undan pengar & veta att man cashar resan på några månader är overklig :) Känns smått genant att man vrålar ut sin glädje, när så många kämpar. Men jag har själv varit där. La när det var som värst 16000 i månaden på mina lån.
Härligt Krona! Grattis :) Hoppas jag och vi andra kommer dit snart också! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp