• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Visa bilaga 2224
NUSÅ!!! Under fucking 15%!!!! Nu hoppa det ner till 14.2% alltså har mitt betyg gått ner till hälften va det var i slutet av november!!!! Så jävla glad nu :) sjukt att det sjunker när ff blir 6 mån gammal men inte när en försvinner!? Har 2 ff från 16/8 och 17/8!? Varje gång har betyget hoppat ner några dagar innan 6 mån!!!!
Ska du söka via låneförmedlare om ett tag?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ska du söka via låneförmedlare om ett tag?
Nej det blir i höst när jag har 2 ff bara. Nu ska jag samla det jag har på rocker :) så allt blir ett lån. Sen kommer jag söka via förmedlare i höst när betyget är på topp igen :) har en direkt kontakt på rocker som jag haft kontakt med i ett par månader, som kommer hjälpa mig samla allt nu när betyget är under 15% :folded::fire:
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Nej det blir i höst när jag har 2 ff bara. Nu ska jag samla det jag har på rocker :) så allt blir ett lån. Sen kommer jag söka via förmedlare i höst när betyget är på topp igen :) har en direkt kontakt på rocker som jag haft kontakt med i ett par månader, som kommer hjälpa mig samla allt nu när betyget är under 15% :folded::fire:
Kanon men rocker lär väl ta en UC upplysning på dig?
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Kanon men rocker lär väl ta en UC upplysning på dig?
Ja men det gör inget :) med den har jag ba 2ff kvar i augusti endå :) alla mina ff försvinner fram till augusti. Förutom den då plus en från november. Jag bryr mig ej om den ucn dom tar nu med tanke på jag får lägre ränta och får 4 lån till ett lån :) samt att en av dom som försvinner är en kredit. Så kommer inte bry mig om betyget sen fram till i höst :) för då har jag alllt på ett lån
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Johooo!!! Bra jobbat hoppas nu bara du får hyfsat ränta.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
oavsett ränta känns det skönt få allt på ett lån, kommer göra bättre med betyget med :) har ju fortf dåligt betyg så glad bara Av att få samla. Men hoppas på 10% iaf. Sen går det sänka mer framöver vet jag Att han sagt... men tänkte söka sen i höst ett samlingslån på lendo typ. Har då ba 2ff och ett enda synligt lån då, borde va runt 270k då. Lägre än min årsinkomst.

Tror nog betyget är väldigt bra då med :) !?

Hoppas då på att få runt 5-7% ränta kanske :) vet att rocker har prisgaranti oxå, så får jag bättre någonstans
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
134F562F-BB15-4998-8CE5-794E4A650F64.png
Hoppa ner ytterligare idag till 13.4% :faceheart: varje gång 3 dagar innan en ff blivit 6 mån gammal har mitt betyg gått ner 0.8-1.0% men aldrig när en ff försvunnit. Mycket lustigt haha..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp