• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 171
Mottagna reaktioner
813
Poäng
717
i mars blir nog alla mina lån på uc samlade till ett känns bra! Räntan skulle bli 10-14% men hoppas på 10% iaf.

men ska ej ha för höga förhoppningar.

sedan i höst lär jag ha toppbetyg och kommer då söka via förmedlare, kommer då bara ha 2 ff samt ett lån :)
Vad skoj för dig grattis !!! Önskar jag också kunde samla mina lån till ett men det känns trögt just nu faktiskt och det känns inte som det händer något och önskar så att jag fick möjlighet att lösa mina krediter i ett samlingslån och vet inte hur länge jag orkar varje månad att kämpa. Önskar jag hade en släkting eller något som kan hjälpa mig men tyvärr är inte fallet. Men jätteskoj för dig lycka till
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Vad skoj för dig grattis !!! Önskar jag också kunde samla mina lån till ett men det känns trögt just nu faktiskt och det känns inte som det händer något och önskar så att jag fick möjlighet att lösa mina krediter i ett samlingslån och vet inte hur länge jag orkar varje månad att kämpa. Önskar jag hade en släkting eller något som kan hjälpa mig men tyvärr är inte fallet. Men jätteskoj för dig lycka till
Du har kommit väldigt långt min vän! Glöm inte det! Ge inte upp.
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Vad skoj för dig grattis !!! Önskar jag också kunde samla mina lån till ett men det känns trögt just nu faktiskt och det känns inte som det händer något och önskar så att jag fick möjlighet att lösa mina krediter i ett samlingslån och vet inte hur länge jag orkar varje månad att kämpa. Önskar jag hade en släkting eller något som kan hjälpa mig men tyvärr är inte fallet. Men jätteskoj för dig lycka till
Jag hade liknande tankar förr och allt kändes hopplöst, men rätt vad det var så insåg jag att det går åt rätt håll. Det triggade mig till att fortsätta att tuffa på och jag tog mig i mål. Idag lycklig husägare och ser fram emot sommaren och trädgårdsarbete.
Kämpa på, du kommer också att nå i mål om du inte ger upp.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hmm.... frågan är om jag ska ringa/skriva till han imorgon för att fixa samlingslånet eftersom nu är
Det nästan 2% under 15%... eller om jag ska vänta till han ringer i början av mars... kanske hoppar ner lite under uppdateringen ? Man vet aldrig. Tänker hoppar den ner mer kanske det är
Bättre få bra ränta....
 

Angelina

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
6 Januari 2020
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
116
Poäng
297
Hmm.... frågan är om jag ska ringa/skriva till han imorgon för att fixa samlingslånet eftersom nu är
Det nästan 2% under 15%... eller om jag ska vänta till han ringer i början av mars... kanske hoppar ner lite under uppdateringen ? Man vet aldrig. Tänker hoppar den ner mer kanske det är
Bättre få bra ränta....
Tycker du ska vänta om du kan… det kan ju inte bli sämre eller hur? Satsa på bättre UC och ränta :cool:
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tycker du ska vänta om du kan… det kan ju inte bli sämre eller hur? Satsa på bättre UC och ränta :cool:
Ja han får ringa i mars :) får börja med räntan jag får, sen sänka vart efter. I augusti borde jag ha dunder betyg. Har då ba ett lån alltså de ja samlar nu. Sen 2ff.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 171
Mottagna reaktioner
813
Poäng
717
Jag hade liknande tankar förr och allt kändes hopplöst, men rätt vad det var så insåg jag att det går åt rätt håll. Det triggade mig till att fortsätta att tuffa på och jag tog mig i mål. Idag lycklig husägare och ser fram emot sommaren och trädgårdsarbete.
Kämpa på, du kommer också att nå i mål om du inte ger upp.
Tack så mycket för dina fina ord de värmer
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 171
Mottagna reaktioner
813
Poäng
717
Jag hade liknande tankar förr och allt kändes hopplöst, men rätt vad det var så insåg jag att det går åt rätt håll. Det triggade mig till att fortsätta att tuffa på och jag tog mig i mål. Idag lycklig husägare och ser fram emot sommaren och trädgårdsarbete.
Kämpa på, du kommer också att nå i mål om du inte ger upp.
Tusen tack för de fina och värmande orden. Ibland är det jobbigt att kämpa själv
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp