• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Verkar va nått bugg på min uc? Kolla oavanstående bilder har 12.9 på Kreddy 12.9 på min uc, men på min uc kreditkollen 13.4??? Mitt har inte ens uppdaterars ser Fortf ba typ krediter från December inte från februari hmm...
 

Trasslig

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
2 November 2020
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
131
Poäng
317
Verkar va nått bugg på min uc? Kolla oavanstående bilder har 12.9 på Kreddy 12.9 på min uc, men på min uc kreditkollen 13.4??? Mitt har inte ens uppdaterars ser Fortf ba typ krediter från December inte från februari hmm...
Mitt har inte uppdateras heller. Ser inget tex avslut av lån ä.
Allt daterat 31/12 bara
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ska bli så Nice att få Alla mina lån på uc samlade i mars :) ett lån på 285k ungefär sen utanför uc bara Fairlo 28000 och lösa 12000!!!

i augusti 20 lån sammanlagt 440k typ och en skatteskuld på 40 k.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
540
Mottagna reaktioner
133
Poäng
337
Jahopp. Imorgon ska man flytta in till vår nya lägenhet känns skit och pissigt då jag och min sambo ska separera. Känns jobbigt att ens behöva flytta ihop då för att sen bo med varann när man bara tjafsar... så imorn flytt sen fixa ny lägenhet säga upp denna när man hämtar nyckeln. Känns sjukt tråkigt. Ännu värre när man har barn ihop. Men bättre tider kommer... början på något nytt. Barnen ska ej behöva bli lidande....
Tror du att ni har separerat pga din spelmissbruk?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Livrädd att min sambo vill separera när hon får reda på mitt spelmissbruk och alla skulder. Hoppas flytten går bra för dig!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp