• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Ja det är vettigt ;) jag va inne på el först men köpte en så jag kan köra i skogen istället.
Jag köpte en sport/trekking cykel.för två år sedan. Då valde jag mellan elcykel och den men valde bort elcykel.
Nu vill jag ha det och göra av med bilen och min cykel.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hej alla❤️ Varför jag ej är aktiv / skriver är för att jag nog kommit över allt med spelen lånen. Känns som det är ett avslutats kapitel. Har inte så mycket mer att bidra / skriva. Har fullt upp med mitt vanliga liv. Tänker inte ens på dom pengarna osv.

vill att ni alla ska veta att ni har gett mig så sjukt mycket och gjort mig så lärorik. Hade jag ej hittat detta forum hade jag fan inte mått så bra som jag gör idag eller vart så säker i mitt spelberoende osv.

Vill bara att ni alla ska veta att ni gör mer skillad för människor än vad ni tror ❤️

Behöver någon stöd/prata/tips/råd vad som är det bara skriva❤️ Tveka inte det är min skyldighet att ge tillbaka det jag fått här.

ett extra tack till vissa medlemmar behöver inte nämna namn ni vet vilka ni är.

kan jag må såhär nu angående lånen och spelen. Då kan alla härinne också det som verkligen vill.
 

Freedom

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
28 November 2022
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Hej dunder, hur går det för dig?
Läst en del dina inlägg och ger mig hopp för mig kraschade allt också på bara några månader, från att vara super skötsam kring ekonomi, aldrig lån, bra inkomst - till att lån på ca 250 tusen...
Känner mig som en värdelös människa, ångest till hur kunde detta hända... försöker se ljuset i tunneln och har en bra avbetalnings plan men hur kommer man över tröskeln att se ljuset i tunneln att bli fri från lånen
 

tardus

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
29 Januari 2022
Meddelanden
327
Mottagna reaktioner
146
Poäng
327
Hej dunder, hur går det för dig?
Läst en del dina inlägg och ger mig hopp för mig kraschade allt också på bara några månader, från att vara super skötsam kring ekonomi, aldrig lån, bra inkomst - till att lån på ca 250 tusen...
Känner mig som en värdelös människa, ångest till hur kunde detta hända... försöker se ljuset i tunneln och har en bra avbetalnings plan men hur kommer man över tröskeln att se ljuset i tunneln att bli fri från lånen

Hej du! Så länge du inte fortsätter att ta mer lån så skall du inte känna dig orolig! Dina 250 är som ett litet billån.
Det grejar du!

Men låna inte något mer!

kan tipsa om freecash.com om man vill dra in lite extra. Jag kör det någon timma totalt under dagen & tjänar mellan 60-120 kr per dag.
alternativt använd min ref länk om du vill stötta mig: https://freecash.com/r/111121465319633102514

MVH!
 
Senast ändrad:

Freedom

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
28 November 2022
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Hej du! Så länge du inte fortsätter att ta mer lån så skall du inte känna dig orolig! Dina 250 är som ett litet billån.
Det grejar du!

Men låna inte något mer!

kan tipsa om freecash.com om man vill dra in lite extra. Jag kör det någon timma totalt under dagen & tjänar mellan 60-120 kr per dag.
alternativt använd min ref länk om du vill stötta mig: https://freecash.com/r/111121465319633102514

MVH!
Hej tack för dina stöttande ord
Inga mer lån , bara jobbigt när ångesten kommer och man börjar tänka tillbaka varför varför!
Alltid haft respekt för pengar, men detta år har varit ett jobbigt år (ingen bortförklaring) o då har vissa saker dämpat min ångest vilket resulterat i dåliga beslut och som nu här e man. Dock tacksam jag inte är hos kronofogden eller liknande men bara jobbiga tankar att kommer ja bli fri?

Men får tänka som du säger - billån!

Tack för tips
 

Minväg

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
19
Poäng
52
Hallå! Kom att tänka på dig nu. Hur har det gått med allt? ❤️
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hallå! Kom att tänka på dig nu. Hur har det gått med allt? ❤️
Tja :) allt rullar på. Spelfri fortfarande inga nya lån. Har mitt seb lån bara jag ammorterar på varje månad. Separerat och ny lägenhet osv. Allt rullar på jag mår bra❤️ hur är det själv?

tack för omtanken ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp