• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Loanstep - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Mina chanser till större lån

Deeney

Medlem
Poäng: 1
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Måste du så måste du. Lendo eller medlemslån kan kanske vara ett alternativ.
Tack för svar. Ja precis, måste. Tråkigt bara att nu med de svaren jag fick så utgår jag från att jag kommer få avslag. Känns tråkigt med tanke på att betyget på UC klassas som ”bra”.. men då har jag iallafall fått input så får vi se. Tack.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Kraputt

V.I.P
Poäng: 607
Årets nya medlem
Meddelanden
549
Mottagna reaktioner
625
Poäng
607
Jag fick ett medlemslån via min fackförening Unionen på 200k, och det var inga problem. Hade 1% i UC vid det tillfället. Max är 350k på dem, tror jag.

Deeney

Medlem
Poäng: 1
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag fick ett medlemslån via min fackförening Unionen på 200k, och det var inga problem. Hade 1% i UC vid det tillfället. Max är 350k på dem, tror jag.
Tack för informationen. Är tyvärr inte med i facket. Om banken neker, är det enbart baserat på att man ej kan få så högt belopp med 1,3% på UC eller bara deras egna bedömning liksom?

Hopp123

Kunnig medlem
Poäng: 216
Meddelanden
176
Mottagna reaktioner
70
Poäng
216
Får jag fråga om du sökte ett högre belopp eller 200’ och erhöll hela summan? Vad hade du för övrigt för förutsättningar? Tack på förhand.

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Testa hos en förmedlare, typ lendo, först. Och får du inga bra svar så kolla med din bank. Så ökar du dina chanser åtminstone.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp