• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gino

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Skit pfc 10k nu synlig dom har inte äns meddelat , fyfan vad arg man blir
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Nollade Credway den 29/11 men hann tydligen inte registreras märkte jag nu, betyget lär nog bli ännu bättre nästa månad.
 

Skattlös

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
18 Oktober 2021
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Jaha då har mitt score gått från 708 till 716. Fortfarande 0.2% men min kreditkortsskuld är nere på 15 utnyttjat av 60 tillgängligt så det är väl det som gjort det. Kul att det rör på sig lite iaf!
 

Roberto77

Viktig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
25 December 2020
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
82
Poäng
227
Jaha då har mitt score gått från 708 till 716. Fortfarande 0.2% men min kreditkortsskuld är nere på 15 utnyttjat av 60 tillgängligt så det är väl det som gjort det. Kul att det rör på sig lite iaf!
Snyggt!
Själv valde jag att ta bort mitt kreditkort som inte användes, kostade 30kr i månaden så kände de va onödigt.
Har 0 kreditkort, inga lån eller nånting men ändå ligger jag på 0.5% och 662 poäng.. hade hoppats på ligga bättre än så när man verkligen inte har nånting, dock syns min tidigare inkomst på 450k och ett underskott på 4000 (valde att sänka underskottet i deklarationen än att ha en ca 17k i underskott pga tidigare lån)

har 2 UC, ej beloppbaserade, ang lånelöfte för hus. Kan det vara dom två som inte ger mig bättre betyg?
 

En av er

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
299
Poäng
457
Snyggt!
Själv valde jag att ta bort mitt kreditkort som inte användes, kostade 30kr i månaden så kände de va onödigt.
Har 0 kreditkort, inga lån eller nånting men ändå ligger jag på 0.5% och 662 poäng.. hade hoppats på ligga bättre än så när man verkligen inte har nånting, dock syns min tidigare inkomst på 450k och ett underskott på 4000 (valde att sänka underskottet i deklarationen än att ha en ca 17k i underskott pga tidigare lån)

har 2 UC, ej beloppbaserade, ang lånelöfte för hus. Kan det vara dom två som inte ger mig bättre betyg?
Räcker det inte med 0,5%
 

Roberto77

Viktig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
25 December 2020
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
82
Poäng
227
Räcker det inte med 0,5%
Jo självklart räcker det men av nån anledning så har det blivit att man börjat jaga % och poäng från när det började gå åt skogen innan jag tog tag i detta.
Vet inte vad bankerna ser och kollar men känner ändå att man skulle legat bättre till än 0.5% IOM det finns flera här som har använda krediter/lån med bättre betyg
 

En av er

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
299
Poäng
457
Jo självklart räcker det men av nån anledning så har det blivit att man börjat jaga % och poäng från när det började gå åt skogen innan jag tog tag i detta.
Vet inte vad bankerna ser och kollar men känner ändå att man skulle legat bättre till än 0.5% IOM det finns flera här som har använda krediter/lån med bättre betyg
Men,det viktiga är att du kan få lån med bra ränta och viktigaste (bästa)är att du inte alls behöver något lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp