- Meddelanden
- 92
- Mottagna reaktioner
- 33
- Poäng
- 137
För mig har de största förädningarna varit när FF försvunnit eller den äldsta blivit 6månader gamla. Sedan beror det ju så klart på hur många FF man harHej,
Jag har haft identiskt betyg 3 uppdateringar i följd nu, augusti syns på minUC. Är inte det konstigt att betyget inte ens rört sig på decimalen åt något håll? Någon som varit med om liknande?
Jag har inte dragit på mig några fler förfrågningar sen i Juni ( många ff ). Jag har betalat ner krediter ( inte mycket men ändå mindre utnyttjade än föregående månad, fortfarande högt utnyttjade dock men ej övertrasserade). Jag har inga betalningsanmärkningar. Deklarerad inkomst 430 000, totalt lån på UC 500 000.
Jag hade strul med att få min PFC kredit på 10 000 avslutad och var då i kontakt med UC under juni / juli / augusti som var inne och pillade. Kan det vara någon bugg hos UC? Jag vet att avsluta krediter kan vara negativt men nu har det ändå gått 2 uppdateringar sedan dess och det påverkade som sagt ingenting, varken upp eller ner.
Men denna gång hoppade den 0,5 utan ändring men jag betalade av och avlsutade komplett på 300K för 2 månader sedan som jag tror är det som kom nu (Hände ingenting på förra uppaderingen när den försvann)