Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
6. Binly - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gaston

V.I.P
Poäng: 487
Meddelanden
666
Mottagna reaktioner
379
Poäng
487
Vid midnatt försvinner en ff för mig och jag funderar då på att söka 135000 för att betala bort två sämre lån. Men på torsdag blir en annan (av mina totalt 4 nu innan midnatt) 6 månader gammal. Bör jag vänta ut den, eller är det alltför obetydligt? De två sista förfrågningarna är betydligt färskare så det är alltså inte den senaste som fyller ett halvår :)

Edit: tänkte lite fel. Förfrågan var gjord den 19 förra året så får vänta ett dygn till :)

Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 147
Meddelanden
130
Mottagna reaktioner
38
Poäng
147
Vid midnatt försvinner en ff för mig och jag funderar då på att söka 135000 för att betala bort två sämre lån. Men på torsdag blir en annan (av mina totalt 4 nu innan midnatt) 6 månader gammal. Bör jag vänta ut den, eller är det alltför obetydligt? De två sista förfrågningarna är betydligt färskare så det är alltså inte den senaste som fyller ett halvår :)

Edit: tänkte lite fel. Förfrågan var gjord den 19 förra året så får vänta ett dygn till :)
Tror inte det gör så stor skillnad men har du inte sökt än kan du lika gärna vänta tills imorgon. En extra dag skadar inte. ^^

Kraputt

V.I.P
Poäng: 517
Årets nya medlem
Meddelanden
403
Mottagna reaktioner
420
Poäng
517
Det verkar som om UC har problem igen. Det händer förvånansvärt ofta, trots att ett företag som UC borde förväntas ha hög säkerhet i saker och ting. Eller så kanske det bara är jag som har problem just nu.

Svante1

V.I.P
Poäng: 497
Meddelanden
861
Mottagna reaktioner
367
Poäng
497
Det verkar som om UC har problem igen. Det händer förvånansvärt ofta, trots att ett företag som UC borde förväntas ha hög säkerhet i saker och ting. Eller så kanske det bara är jag som har problem just nu.
UC har problem varje månad. Är det inte upplysningen så är det faktura/betaningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp