H
Hell
Gäst
Poäng: 0
Vad i helvetet är det som händer? Har någon pratat med kundtjänst idag?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Påminner om när Divide "snart lanserar" sitt 250 tusen kronors lån utan uc.
Måndag nämns i en annan tråd...
Var står det?

Terry, blir det UC-vaka i natt?![]()
Det vet du....
Tror dock det är större chans att himmeln faller ner än att vi ser någon skillnad 00.00...
Ska faktiskt ”UC-vaka” själv i natt då alla tidiga jobb-möten är avklarade nu. Är dock ytterst tveksam till att det kommer någon uppdatering natten till 21/10 efter alla turer fram till nu.. men man vill ju troDet vet du....
Tror dock det är större chans att himmeln faller ner än att vi ser någon skillnad 00.00...

Ska faktiskt ”UC-vaka” själv i natt då alla tidiga jobb-möten är avklarade nu. Är dock ytterst tveksam till att det kommer någon uppdatering natten till 21/10 efter alla turer fram till nu.. men man vill ju tro![]()
Skall ändå inte ha betyget till något speciellt förrän efter nyår.Tack och lycka till med träningenBra att någon håller ställningarna! Här ringer träningsklockan 04.57 så jag skippar vakan.Skall ändå inte ha betyget till något speciellt förrän efter nyår.
Lycka till, hoppas procenten är med dig.
En timme kvar!
Dä ska jag också tipsa expressen om det inte kommer något inatt. Kanske vi får fram en artikel.
Jobbar väldigt nära en av UCs största kunder och är förvånad att ingen hört något om UCs extremt stora problem med uppdateringen. De verkar ha mörkat allt både för privatkunder och företag.
Saken är ju den att folk fick igenom lån förra tisdagen som annars inte blivit beviljade. Eftersom det pågick nästan en hel dag handlar det totalt om flera miljoner. Har även sett exempel där folk fått fel betyg åt andra hållet på kopian, därav fått säkert en högre ränta i många år än vad dom ska ha. Eller fått onödiga upplysningar då dom inte blivit beviljade.
Förstår varför UC inte kommenterar om ingen frågar.

Det sorgliga är ju att det knappast är alla som har sån koll på detta som vi på detta forumet. Synd om de som kanske bara har något kreditkort, CSN eller liknande och ansöker i veckan om ett bolån eller större blancolån via banken som "vanligt folk" och får sämre ränta eller får avslag och åker på onödig förfrågan pga detta. De flesta av mina bekanta bor i bostadsrätt men fattar ingenting när jag börjar prata om upplysningar och dylikt.![]()
Är väl egentligen mest synd om de här på forumet som kämpar dag och natt för att få till ett samlingslån som sedan förstörs helt av UC. Vanliga människor berörs nog inte lika mycket av att uppdateringen sker senare och precis som du säger fattar de flesta noll när man pratar om kreditengagemang, förfrågningar, uc score etc.
Nu vet jag när den kommer! Imorgon!Nä va fn.. ingen uppdatering?! Helt otroligt. Stöön..😵

Tittade i min mailkorg nu och fått svar från UC igår eftermiddag.
"Vi vet inte när uppdateringen kommer att ske på grund av tekniska skäl, troligtvis kommer den ske först den 19/11, vi ber om ursäkt för detta men arbetar på problemet för att hitta problemet."
Bifoga gärna screen shot på det mailet.Tittade i min mailkorg nu och fått svar från UC igår eftermiddag.
"Vi vet inte när uppdateringen kommer att ske på grund av tekniska skäl, troligtvis kommer den ske först den 19/11, vi ber om ursäkt för detta men arbetar på problemet för att hitta problemet."
Det verkar vara någon slags universell lag att den lilla människan aldrig kan få rätt mot det stora företagetMen ta betalt på rätt datum gick bra! ♀️
De är stora så de ”kan göra som de vill”. Skulle en privatperson komma på att man tex. betalat för mycket och har pengar att hämta, men ett par år i efterhand, så kan man glömma pengarna. Men har man en skuld till ett företag glöms den aldrig någonsin bort och gäller livet ut😵