• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Är det omöjligt att få samlingslån med 26,1 % i us risk 42 ff osv ? Försökte flr en månad sen men då hade jag 36,6 i ucrisk blev noll eebjudabden
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Mm vet och det tar ett halvår för hälften att försvinna
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Ett jätteproblem , klarad inte att betala alla räntor på lån o krediter och är såå rädd att det inte ska gå att vönta
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
50
Poäng
177
Verkar vara något galet idag, helt plötsligt är mitt historiska skuldsaldo borta, trots att det var 2 månader kvar! Antar att det kommer tillbaka, om inte annat fick jag en fingervisning vad mitt betyg kommer att hamna på, det minskade nu med 50% ;)

Hade 1 månad kvar av mitt historiska skuldsaldo men det försvann redan i fredags.
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Är det omöjligt att få samlingslån med 26,1 % i us risk 42 ff osv ? Försökte flr en månad sen men då hade jag 36,6 i ucrisk blev noll eebjudabden


Svårt att tänka mig det :( Jag har blivit nekad med 18ff då det ansetts vara för mycket men beror kanske på vart man söker. Men kan vara värt att vänta till åtminstone hälften av dina förfrågningar försvinner. Förstår om det är tufft. Men du kan inte se om du kan amortera av mindre varje månad eller få betalningsfri månad någonstans? Tänker om det hjälper dig att ett tag till förfrågningarna försvinner?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp